![]() |
Verstrepen er uit !
Ter attentie van andere VB-kiezers en -leden op het forum, hier de woorden die Verstrepen in de Morgen, ondanks het spreekverbod is gaan verkondigen. Een frontale aanval tegen Vanhecke.
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, de staat van hond voor Verstrepen ( en eigenlijk ook Marie-Rose ) is niet benijdenswaardig voor iemand die houdt van een vrije mening. Kritiek spuien op alle anderen en op andere partijen is het uithangbord van het Vlaams Belang maar het mag blijkbaar niet in eigen rang. Sorry, ik ben geen VB-kiezer of VB-lid. :oops: |
Citaat:
|
HaHaHa:lol: vld bis
|
Citaat:
De volgende ...... |
goed zo streepke: Freedom of speech!
|
Citaat:
Nuja politiek is geen eerlijk gedoe... noot: dat zwart maken is gewoon werkelijke zaken vertellen van het belang zegt veel... |
Citaat:
Zou België en vooral Vlaanderen gediend zijn met mensen die van verdelen hun beroep gemaakt hebben ? |
Ik denk inderdaad dat de VLD haar ziekte heeft afgestaan aan het VB. We gaan nog leuke tijden tegemoet.
|
Verstrepen werd binnengehaald bij VB door Filip De Winter, ook Annemans heeft hiervoor mee gezorgd, Morel wil waarschijnlijk inderdaad gewoon een postje pakken en schiet op FDW, terwijl het FDW zelf is die Morel bij VB bracht
|
Citaat:
Citaat:
|
In de paarse PRAVDA dan nog. Naha. Als Vanhecke de man niet op andere gedachten kan brengen dan moet Voorpost misschien eens met de man gaan praten. Maar goed. Ik weet niet of dit tot hun takenpaket behoort. ;)
|
Tijd voor een wachtswissel bij het VB ;)
|
1 Bijlage(n)
Hij moet weggejaagd worden.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De moraalridderpartij is er zelfs niet veilig voor. :lol: |
Citaat:
Bestrijden met eigen wapens, al is dat niet zijn bedoeling, het is wel hilarisch! |
Tja,gazet de morgen roffllll en dan nog;als verstrepen zo blijft verder doen kan hij meegaan mee dedecker,2 goeie dan bij elkaar.
|
Ik dacht nochtans dat Verstrepen goed overeenkwam met Morel
Het is Jurgen's mening over Morel, niet over Van Hecke (top). In alle geval vind ik Morel veel Vlaamsgezinder dan Verstrepen. Men moet nu de rangen sluiten, het signaal van de voorzitter volgen! Het zijn verkiezingen binnenkort 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be