![]() |
N-VA werkt zelf samen met UF
Ik lans onlangs een persbericht waar de n-va de VLD aanklaagde dat ze in beersel samenwerkten met het UF voor mandaten zoals politieraad en ocmw raad;
Wel nu blijkt dat ze het zelf doen voor de OCMW raad in grimbergen! hoe hypocriet kan men dus niet zijn. |
Een Schande!!
|
Graag een bronverwijzing.
Maar indien dit klopt verliest de NVA wel het allerlaatste beetje krediet dat ze nog hadden. Compromissen sluiten is één ding, maar samenwerken met UF is er toch wel vér over. |
Citaat:
|
Allez hop, de zoveelste VB-leugen! De verkiezingscampagne is begonnen. :roll:
|
Een kartel vormen met CD&V heeft natuurlijk als nadeel dat je mee in de klappen deelt als de eerste uit de bocht vliegt...
|
Citaat:
Sorry maar voor mij hebben die oportuniestjes al lang alle krediet verloren... |
NVA gaat toch ook beperkt samenwerken met de communisten van PVDA, ze zijn goed bezig bij NVA
|
wie met een hond slaapt krijgt zijn luizen ;)
|
Vlooien.
En die bijten nog venijniger dan luizen. |
Citaat:
|
Weet je het dan nog altijd niet :D
De N-VA is een partij van participanten. Dat dus ook wilt zeggen dat je meewerkt met FDF'ers, de koning, SP-A, PS, ja, ook de BuB. Je zou toch niet willen dat ze een zeteltje zouden missen hé. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als morgen Amendinijhad in Antwerpen zou komen spreken en ik had de kans, ik zou er ook mee op de foto gaan staan. Altijd leuk om later aan eventuele kinderen/kleinkinderen te laten zien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be