Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VB is een democratische partij aan het worden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77069)

duveltje382 23 januari 2007 16:38

VB is een democratische partij aan het worden

Wat zich nu afspeelt binnen het VB getuigd van grote klasse,"Mij laat het enkel maar zien dat het VB een democratische partij is aan het worden,Morel sprak tegen en mag blijven,wat was dat dan met Coveliers en Dedecker bij VLD?"

lordoffaith 23 januari 2007 16:39

morel past nog bij ons

coveliers en dedecker niet bij de vld

duveltje382 23 januari 2007 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith (Bericht 2365309)
morel past nog bij ons

coveliers en dedecker niet bij de vld

Of het VB is democratischer aan het worden dan de VLD hé;)

duveltje382 23 januari 2007 17:05

En dan de misbruiken van onze linkse vrienden http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=4276

schaduwrijk 23 januari 2007 19:11

door een spreekverbod?

duveltje382 23 januari 2007 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk (Bericht 2366036)
door een spreekverbod?

Ik merk daar nochtans weinig van hoor,moet je de draadjes eens zien die er over geopend zijn,moet je de linkse pers er eens op na slaan hé ;)

Marlboro 23 januari 2007 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2365302)
Wat zich nu afspeelt binnen het VB getuigd van grote klasse,"Mij laat het enkel maar zien dat het VB een democratische partij is aan het worden,Morel sprak tegen en mag blijven,wat was dat dan met Coveliers en Dedecker bij VLD?"

En je vergeet nog de man bart weysen.
De man heeft zichzelf van kant gemaakt mededankzij de vld.ts.
Bij de vld beseffen ze totaal niet dat hun aanpak zelf voor misdaad zorgt.

schaduwrijk 23 januari 2007 19:39

bart weysen :lol:

duveltje382 23 januari 2007 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk (Bericht 2366164)
bart weysen :lol:

Ward Beysen :)

Marlboro 23 januari 2007 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2366175)
Ward Beysen :)

Ik weet het,heb wat te vlug willen typen.Zit teveel mee andere dingen nog bezig ;-).

schaduwrijk 23 januari 2007 19:57

dat is niks jom, tis grappig (zoals in alles kan beter, ne chok poto...)

Internaut 23 januari 2007 22:06

Bij andere partijen was het niet waar geweest, zeker voor een progressieve die een te Vlaams of te rects idee lanceert. In die zin is het VB niet slechter dan de andere.

guerin 24 januari 2007 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2365302)

Ten opzicht van welke struktuur is democratie beter?De dictatuur?Dat is dan een macht structuur vervangen voor een andere en toegegeven,een zachtere vorm dan.

Jarno 24 januari 2007 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2367647)
Ten opzicht van welke struktuur is democratie beter?De dictatuur?Dat is dan een macht structuur vervangen voor een andere en toegegeven,een zachtere vorm dan.

Voor dergelijke onzin kan je best een nieuw topic starten in plaats van hier weer langs de kwestie te komen lullen.

Kay_ 24 januari 2007 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2366909)
Bij andere partijen was het niet waar geweest, zeker voor een progressieve die een te Vlaams of te rects idee lanceert. In die zin is het VB niet slechter dan de andere.

In welke zin dan wel?

Patriot! 24 januari 2007 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2366143)
En je vergeet nog de man bart weysen.
De man heeft zichzelf van kant gemaakt mededankzij de vld.ts.

Belachelijke suggestie, echt laag bij de gronds.

La Chunga 24 januari 2007 12:21

Democratischer? Laat me niet lachen!

Het is als een SP.a-minister die op televisie zijn mening zegt, maar het geen twee keer zal riskeren.

guerin 24 januari 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 2367726)
Voor dergelijke onzin kan je best een nieuw topic starten in plaats van hier weer langs de kwestie te komen lullen.

Beslist jij dan als dictator wat naast de kwestie of niet?Het punt was dat VB democratischer aan het worden is en mijn vraag blijft..

Jarno 24 januari 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 2369347)
Beslist jij dan als dictator wat naast de kwestie of niet?Het punt was dat VB democratischer aan het worden is en mijn vraag blijft..

Het gaat hier toch helemaal niet over de gelijkenis tussen dictatuur en democratie. En van waar komt je verwijt nu toch dat ik mezelf als dictator zou zien? Stop alstublieft met de discussie te verzieken en gaat ergens anders (in een gepast topic) uw vandalistische/anarchistische streken uithalen.

guerin 24 januari 2007 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 2369364)
Het gaat hier toch helemaal niet over de gelijkenis tussen dictatuur en democratie. En van waar komt je verwijt nu toch dat ik mezelf als dictator zou zien? Stop alstublieft met de discussie te verzieken en gaat ergens anders (in een gepast topic) uw vandalistische/anarchistische streken uithalen.

Het gaat over het feit dat vb democratischer aan het worden is,mijn vraag is ten opzicht van wat of wat was voor het democratiserend proces.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be