![]() |
Vraagje voor de mensen uit Antwaaarpe
Ik heb gehoord dat de joodse gemeenschap een gift doet aan de politie en dat die daarmee bepaalde overtredingen kunnen doen in de joodse wijk zonder dat ze daarvoor bestraft worden.
Klopt daar eigenlijk iets van ? |
Dat zou me eerlijk gezegd sterk verbazen. De Joden worden wel beschermd in Antwerpen (cf. de diamantwijk, waar er in 1983 al een aanslag was) maar staan niet boven de wet.
Van wie komt die roddel? |
Van iemand dat in die wijk al 30 jaar werkt, en normaal niet met van die verhalen thuiskomt
|
Citaat:
|
Ik weet daar ook helemaal niets van. En wat voor overtredingen?
|
als dit zou gebeuren, zou dit wel erg zijn! Allé in wat voor land leven we dan, als de politie al omgekocht kan worden.
|
Tof. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou over kleine dingen gaan, parkeren voor een garage indien ge dat als jood doet dan verzetten ze desnoods uwen auto, als buitenstaander laten ze u wegtakelen. Een wijkagent die 2 volwassen joden op het voetpad laat fietsen en 2 minuten later aan een vrouw met kind vraagt om hare kleine niet op het voetpad te laten fietsen.
Maar tzal wel weer overdreven zijn denk ik, die mensen hebben wel de magische gave om de frustratie van eender wie op te wekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarschijnlijk een "urban legend"...
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be