Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vraagje voor de mensen uit Antwaaarpe (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77080)

Voodoo Child 23 januari 2007 16:59

Vraagje voor de mensen uit Antwaaarpe

Ik heb gehoord dat de joodse gemeenschap een gift doet aan de politie en dat die daarmee bepaalde overtredingen kunnen doen in de joodse wijk zonder dat ze daarvoor bestraft worden.

Klopt daar eigenlijk iets van ?

Kim 23 januari 2007 17:02

Dat zou me eerlijk gezegd sterk verbazen. De Joden worden wel beschermd in Antwerpen (cf. de diamantwijk, waar er in 1983 al een aanslag was) maar staan niet boven de wet.

Van wie komt die roddel?

Voodoo Child 23 januari 2007 17:03

Van iemand dat in die wijk al 30 jaar werkt, en normaal niet met van die verhalen thuiskomt

Kim 23 januari 2007 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 2365440)
Van iemand dat in die wijk al 30 jaar werkt, en normaal niet met van die verhalen thuiskomt

Ik weet van niks... maar goed, een intern iemand zal misschien wel meer weten dan ondergetekende.

Uh-Huh 23 januari 2007 17:13

Ik weet daar ook helemaal niets van. En wat voor overtredingen?

/Sarah/ 23 januari 2007 18:54

als dit zou gebeuren, zou dit wel erg zijn! Allé in wat voor land leven we dan, als de politie al omgekocht kan worden.

Heftruck 23 januari 2007 18:57

Tof. :-D

baseballpolitieker 23 januari 2007 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2365418)
Van wie komt die roddel?

Van jou zou ik zeggen maar....:lol: :lol: :lol:

Kim 23 januari 2007 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2366072)
Van jou zou ik zeggen maar....:lol: :lol: :lol:

Grappig, enorm grappig... :roll:

Voodoo Child 23 januari 2007 19:31

Het zou over kleine dingen gaan, parkeren voor een garage indien ge dat als jood doet dan verzetten ze desnoods uwen auto, als buitenstaander laten ze u wegtakelen. Een wijkagent die 2 volwassen joden op het voetpad laat fietsen en 2 minuten later aan een vrouw met kind vraagt om hare kleine niet op het voetpad te laten fietsen.
Maar tzal wel weer overdreven zijn denk ik, die mensen hebben wel de magische gave om de frustratie van eender wie op te wekken.

baseballpolitieker 23 januari 2007 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 2366124)
Het zou over kleine dingen gaan, parkeren voor een garage indien ge dat als jood doet dan verzetten ze desnoods uwen auto, als buitenstaander laten ze u wegtakelen. Een wijkagent die 2 volwassen joden op het voetpad laat fietsen en 2 minuten later aan een vrouw met kind vraagt om hare kleine niet op het voetpad te laten fietsen.
Maar tzal wel weer overdreven zijn denk ik, die mensen hebben wel de magische gave om de frustratie van eender wie op te wekken.

Waarom zouden zij bevoorrecht worden? Ze zoeken die problemen wel zelf hé!

Savatage 24 januari 2007 00:34

Citaat:

Ik zou er niet teveel geloof aan hechten.

Groot Bakkes 24 januari 2007 13:02

Citaat:

Het zou over kleine dingen gaan, parkeren voor een garage indien ge dat als jood doet dan verzetten ze desnoods uwen auto, als buitenstaander laten ze u wegtakelen.

Een geparkeerde wagen zonder inzittende(n)? :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child
Een wijkagent die 2 volwassen joden op het voetpad laat fietsen en 2 minuten later aan een vrouw met kind vraagt om hare kleine niet op het voetpad te laten fietsen.

Ik kom niet zoveel in de jodenwijk, dus kan het niet bevestigen/ontkennen.

Djiezes 24 januari 2007 13:12

Waarschijnlijk een "urban legend"...

Groot Bakkes 26 januari 2007 21:08

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be