![]() |
Jurgen Verstrepen naar de NVA
Er doen geruchten de ronden dat Jurgen Verstrepen naar de NVA zou gaan. Wat denken jullie hiervan(nog geen bron)
|
Wat zouden ze bij de CD&V hiervan vinden? :?
|
de tweede opportunist (Verstrepen) bij de derde (Boergeois) en de vierde (de Bever) opportunist van Vlaanderen. De nummer één hebben ze al buitengesmeten na amper een week.
|
dat zou bizar zijn...
|
Ik denk dat Yves Leterme krachtig neen zal zeggen. Trouwens de minister president zal als grote winnaar uit de verkiezingen komen, let maar eens op.
Zijn standvastigheid tegen de liberale "stemmentrekkers"-postjesjagers zal hem heel veel stemmen opleveren. |
Of hij past bij het VB kun je wel afleiden uit z'n politieke beginselen:
Citaat:
|
Citaat:
Want het is geweten van vroeger al dat cd&v al even grote geldafluizers zijn en deze krijgen dan ook nooit van z'n leven m'n stem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof trouwens ook nooit dat ze dat bij ze zo'n kerel bij de CD&V zouden zien zitten en een herhaling van zo'n klucht zoals met JM Dedecker kan de N-VA missen als de pest. |
Citaat:
|
Citaat:
Van waar haal je trouwens die geruchten? |
Als ik Verstrepen al zie overlopen dan zie ik het naar de lijst Dedecker gebeuren; nu ik heb Verstrepen nooit een echte VBer gevonden; op etisch vlak is hij namelijk enorm gematigd.
|
Citaat:
Dedecker is het geheime wapen van de VLD. NVA was gewoon een oefening, nu hij volledig in het rechtse kamp zit gaan er pas echt brokken vallen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jurgen Verstrepen is te rechts voor de N-VA. Ik zou het bizar vinden en vraag me ook af of de N-VA en hun kartelpartner dat wel zou willen.
Jurgen Verstrepen blijft bij het Vlaams Belang gezien hij daar een zetel heeft, lijkt me logisch. Heeft geen zin verder verdeeldheid proberen te zaaien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be