![]() |
Wat is dat met die controle in moskëen. Waarom moet da nu? Ja, na 11 september is da natuurlijk actueel geworden. Iedereen denkt dat elke moslim dat zit te bidden in een moskëe nen fundamentalist is.
"Daarmee controleren die handel" zegt elke racist en elke voorstander om hier geen moslim-mensen binnen te laten. Maar wat ik mij afvraag, hoor ik niet elken dag op radio en tv: priester pleegt sexueel misbruik tegen jongeren? daar weten we het zeker dat ier iets scheelt, maar ik heb nog nooit gehoord van: moskee-ganger maakt bom en brengt ze tot ontploffing in poelkapelle ofzoiets. Dus waarom moeten dan niet de kerk controleren...? |
controleren ? Ik zou toch eens willen nakijken of de pastoor zijne miswijn wel echt wijn is en geen middel om bommen te maken. Ne molotovcocktail of zo ?
|
ja en om is te kijken wat de pastoor nu juist in de kinderen hun handen legt bij de communie.
Het lichaam van Christus? Het edel stuk lichaam van Patrick de Pastoor ja. |
't is er weer zo ene.
|
Het is inderdaad fout die moskeeën te controleren. Men dient ze gewoon te slopen. Geen islam in Europa!
|
Citaat:
:lol: :lol: Vandaar de mindering in 'roepingen'! |
Citaat:
Maar dat is onmogelijk. U moet uw uurwerk kunnen gelijkzetten op de kerktoren van uw bescheiden boerendorp. Wees dus tolerant en aanvaard de godsdienstovertuiging van iedereen, al moet het uitsluitend in privé-sfeer beleefd worden ! Dus niet op straat, noch in de media, noch in poltiek ! |
Citaat:
|
Citaat:
In Poelkapelle liggen ze voor het rapen. |
Citaat:
Daar waar heidendom en christendom elkaar overlappen moet de scheiding van kerk en staat opgeheven worden. Godsdienstvrijheid is totaal verwerpelijk en moet afgeschaft worden, het is een dwaling uit het Verlichtingsdenken. |
Citaat:
Misschien bracht uw persoonlijk denken u tot het atheïsme ? Dan delen we dezelfde mening. Maar u bent intolerant ten opzichte van de andere meningen en vrijheid van godsdienst . En daar onderscheidt u zich - bekrompen egoïstisch - van het tolerante humanisme. Laat mij toe u op dit onderscheid tussen Verlicht Humanisme en Intolerant Racisme te wijzen. :cool: |
Had de profeet Mohammed niks met een negenjarig meisje? Pedofilie is algemeen aanvaard door de islam. :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
En ze kwam er ! Zij het alweer zonder bewijskrachtige onderbouw :( Quod erat demonstrandum ! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be