![]() |
de VDAB is een grap
Meer dan 61000 jobs zijn er ter beschikking!
Ik was samen met ne maat derjuist aant zoeken voor hem want hij zoekt een job. Ze vragen ons allerlei gegevens in te vullen. vullen alles netjes in. Wat krijgen we: 0 Jobs !!!!! Hij had nochtans geen speciale eisen gesteld en heeft een diploma. en dan maar klagen dat de mensen geen werk zoeken/vinden :s meer dan 61000 zeggen ze dan zeg, amai dikke zever |
Welk diploma heeft hij? En wat voor werk zoekt hij?
|
secundair onderwijs, en hij zocht werk als bediende in zijn buurt
|
ja, dan weet 'k niet of je met secundair toekomt....
|
veel van die jobs zijn al lang niet meer beschikbaar... en veel jobs zijn voor arbeiders
|
Welk bedrijf zoekt nu voor een bediendejob iemand met een 'diploma' secundair onderwijs?
|
Ben nu eventjes gaan zien op de VDAB-site.
* 71714 jobs * voor gewone bedienden ( met de volgende criteria 3de en 4de graad secundair onderwijs, voltijds en vaste jobs) kwam ik uit op 1602 resultaten voor heel België. |
HELLFIGGER
waar is uw avatar naartoe?? |
Citaat:
|
Voorwaar een uiterst spijtige zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
spijtig genoeg zijn die t-shirts moeilijk te vinden :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon, ben nu in die fase. Wij mannen worden onderdrukt door de facistische vrouwenbeweging. Is het nu zo moeilijk om men boterhammekes te maken voor men werk? |
Citaat:
Wel, ik heb een vriendin die misschien nog goed bij u zou passen. Ze zoekt namelijk een lief die ze kan "bemoederen". Ik vind het een knap meisje, maar met die afhankelijke instellingen moet je bij mij niet aankomen (plus ik heb al een lief). Nummer hebben? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be