![]() |
Hebben politici het te druk ?
Geachte heer Marinower,
We krijgen regelmatig tegenstrijdige berichten te lezen over het leven van de politici. Soms worden jullie omschreven als mensen met een zeer druk agenda, soms dan weer als profiteurs met een grote pree. Aan uw afwezigheid op deze sessie neem ik aan dat u deel uitmaakt van het eerste soort. |
Het is toch niet omdat ze het druk hebben dat dat door hun politieke carrière komt!!!
|
Citaat:
|
Ik vrees dat het er niet meer van komt. Of hij zou een hele vrijdag hebben geblokkeerd om alle vragen te beantwoorden. Maar ik vrees ervoor.
|
Citaat:
Volgens mij is hij zelfs nog niet op het forum komen kijken. |
Citaat:
|
Als trouwe VLD-stemmer (ik heb tot nu toe nog maar één keer gestemd), overweeg ik op de volgende verkiezingen voor sp.a te stemmen! Meneer Ludwig Vandenhove (sp.a) is nu online, hij was gisteren ook al online :)
|
Een gemiste kans.
|
Citaat:
|
ach ja, wie wat politici kent weet dat ge altijd achter die mannen hun gat moet zitten...
|
Ik heb eens liggen zoeken, maar na vijf dagen forumsessie heb ik nog niet één reply van hem gevonden, kan dat?
|
Misschien is hij het gewoon vergeten? :?
|
Kan ook.
|
Citaat:
|
Raad eens wie er online is? :D
|
Voor allen die niet snel een antwoord hebben gekregen en tot gisteren hebben dienen te wachten eer ik "on line " was mijn welgemeende verontschuldigingen. Personele problemen en omstandigheden volledig buiten mijn wil verhinderden dat ik eerder antwoordde.
Ik had eenvoudig de moderator kunnen vragen van mijn "week"te verzetten doch ik heb steeds gehoopt van maandag af te kunnen antwoorden, doch tevergeefs. Sinds gisteren zijn een paar antwoorden gegeven en een tweede deel volgt vandaag om in het weekend verder te antwoorden. Nogmaals mijn excuses... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be