Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Links of rechts (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77321)

An VdS 25 januari 2007 13:18

Links of rechts

Tijdens een wereldcongres met 'liefst' maar 130 aanwezigen - waaronder enkele leden van het klein extreem links marginaal clubje LSP - uit 30 landen :lol: werd 'de internationale' gebracht.

Moet men nu tijdens het zingen van deze oude 'hit' de linker- of de rechtervuist omhoog steken? Kijk HIER!

130 ... 30 landen :lol:

Ambiorix 25 januari 2007 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2371797)
Tijdens een wereldcongres met 'liefst' maar 130 aanwezigen - waaronder enkele leden van het klein extreem links marginaal clubje LSP - uit 30 landen :lol: werd 'de internationale' gebracht.

Moet men nu tijdens het zingen van deze oude 'hit' de linker- of de rechtervuist omhoog steken? Kijk HIER!

de vuist als teken van arbeidersontvoogding.
waarschijnlijk niet zo bedoeld maar voor mij part mogen rechter en linker vuisten gerust samenwerken;-)

La Chunga 25 januari 2007 14:10

Dat 'rodenkransje' is geïnflitreerd door kapitalistische uitbuiters!
Kijk even goed wat op de foto links van de man met zijn blauw (!) trainingsvestje staat...Coca-Cola!!! Amai!! Doodzonde!!

An VdS 25 januari 2007 14:26

En HIER - dezelfde 'wereld-bijeenkomst' :lol: - krijg ik ook nog steeds geen duidelijkheid!

GC 25 januari 2007 14:33

Citaat:

Tiens, wat is daar mis mee? 130 afgevaardigden die 7 dagen lang discussiëren? Of dacht jij misschien dat het aangewezen was om pakweg 1.000 mensen een weeklang samen te zetten voor discussies zodat iedereen ongeveer 10 seconden kan spreken? Of ga je er niet van uit dat iedereen kan spreken op een congres, maar dat er veel "toehoorders" moeten zitten? Beetje te lang in een traditionele partij gezeten?

solidarnosc 25 januari 2007 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 2371975)
Dat 'rodenkransje' is geïnflitreerd door kapitalistische uitbuiters!
Kijk even goed wat op de foto links van de man met zijn blauw (!) trainingsvestje staat...Coca-Cola!!! Amai!! Doodzonde!!

The right to bear and drink Coca-Cola shall not be infringed. Een amandement van de Cola-Tendency binnen het CWI dat het niet heeft gehaald op het congres. Volgende keer beter. :lol: ;-)

An VdS 25 januari 2007 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 2372049)
Tiens, wat is daar mis mee? 130 afgevaardigden die 7 dagen lang discussiëren? Of dacht jij misschien dat het aangewezen was om pakweg 1.000 mensen een weeklang samen te zetten voor discussies zodat iedereen ongeveer 10 seconden kan spreken? Of ga je er niet van uit dat iedereen kan spreken op een congres, maar dat er veel "toehoorders" moeten zitten? Beetje te lang in een traditionele partij gezeten?

Dat was ik vergeten, beste Geert, wiskunde was nooit jouw beste vak. 60 seconden * 60 minuten * 24 uur * 7 dagen / 1000 personen = 604,8 seconden per persoon en dus geen 10! :lol: Ok, neem daar de helft van want je moet slapen en eten.

Neen serieus, vindt u nu echt 130 personen uit 30 landen op een WERELDcongres veel?

GC 25 januari 2007 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2372150)
Neen serieus, vindt u nu echt 130 personen uit 30 landen op een WERELDcongres veel?

Wiskunde was toevallig wel één van mijn sterke vakken.

Waarom zouden er op een wereldcongres VEEL aanwezigen moeten zijn? Is het dan een beter congres? Ik snap uw opmerking echt niet.

An VdS 25 januari 2007 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 2372170)

Waarom zouden er op een wereldcongres VEEL aanwezigen moeten zijn? Is het dan een beter congres? Ik snap uw opmerking echt niet.

Wiskunde een goed vak van jou ... :lol:

Neen, beste Geert, maar als een politieke tegenstander van het klein extreem links marginaal clubje LSP met deze cijfers zou uitpakken, zou u dezelfde opmerking maken en er waarschijnlijk nog een stukje op jullie website over plaatsen.

Jarno 25 januari 2007 16:06

Citaat:

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat u elke mogelijke kritiek op uw partij als niet bestaande beschouwt. Dergelijke praktijken kennen we uit de geschiedenis wel. (Stalin, Mao, Castro,...)

Metternich 25 januari 2007 16:07

Zeg mannen, alsjeblieft. Wees nu eindelijk eens duidelijk en beslis eens welke vuist omhoog moet. Anders krijg je binnenkort excessen met mensen die hun voeten in hun nek leggen.

Jaani_Dushman 25 januari 2007 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2372318)
Zeg mannen, alsjeblieft. Wees nu eindelijk eens duidelijk en beslis eens welke vuist omhoog moet. Anders krijg je binnenkort excessen met mensen die hun voeten in hun nek leggen.

Hier worden ook linker- en rechtervuisten door elkaar gebruikt.
http://www.youtube.com/watch?v=axgAeHtPo-k

Maar je hebt gelijk. Het moet eens klaar en duidelijk gesteld worden dat enkel de linkervuist op z'n plaats is.

Pluche 25 januari 2007 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2372318)

Als ik nu de Hitlergroet met mijn linkerhand breng ben ik dan een linkse nazi:lol:
Ik vind het altijd grappig dat die linksen hun vuistjes omhoogsteken als teken van vrede en pacifisme;-)
Ze zullen beter de internationale vervangen door het ploplied, zwaai met je vuist in de lucht enzoverder;-)

Pluche 25 januari 2007 17:27

Citaat:

Het wereldcongres van de getuigen van Jehova levert meer volk op dan een linkse internationale.
Trouwens de getuigen van Jehova die kennen iedereen ondertussen, maar de LSP-ertjes zijn te lam om deur aan deur te gaan om afgewezen te worden, de SP noemde zich ooit de linkse getuigen van Jehova en ondertussen halen ze meer stemmen dan de liberalen, GC in plaats van wereldcongresjes te houden met 130 man zal je beter eens uw rode boodschap van hoop deur aan deur verkondigen, of heb je schrik dat de mensen hun deur dichtslagen als je je bek opendoet.

Kim 25 januari 2007 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2372572)
Ze zullen beter de internationale vervangen door het ploplied, zwaai met je vuist in de lucht enzoverder;-)

Het ploplied... dat is inderdaad wat meer uw niveau he, pluchke? :twisted:

pinbag 25 januari 2007 17:29

Het is waar, "Extreem-rechts" heeft meer volk. Waneer ze samen trekken naar de voetbal met hun afgeschoren kopkes.

Maar, de inhoud van hun "werkgroep skinhead's" is niet inhoudelijk intellectueel te noemen.

Linkse Vogel 25 januari 2007 17:32

Citaat:

Trek het je niet aan... Hij wild gewoon insinueren dat LSP nog heel klein is, ik vind dat belachelijk dat hij daar zo over moet doen.

driewerf 25 januari 2007 17:34

Citaat:

An VdS heeft zich net kandidaat gesteld om alle overtochten plus overnachtingen voor de volledige secties van Pakistan, Sri Lanka en Indonesie te financieren.

Pluche 25 januari 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2372608)
Het ploplied... dat is inderdaad wat meer uw niveau he, pluchke? :twisted:

Het ploplied das cultuur, de internationale, zo een suf ouwbollig deuntje, beik.

Linkse Vogel 25 januari 2007 17:56

En daarbij, An, overdrijf je nu niet een beetje? DRIE onderwerpen heb jij gestart TEGEN DE LSP...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be