![]() |
Links of rechts
Tijdens een wereldcongres met 'liefst' maar 130 aanwezigen - waaronder enkele leden van het klein extreem links marginaal clubje LSP - uit 30 landen :lol: werd 'de internationale' gebracht.
Moet men nu tijdens het zingen van deze oude 'hit' de linker- of de rechtervuist omhoog steken? Kijk HIER! 130 ... 30 landen :lol: |
Citaat:
waarschijnlijk niet zo bedoeld maar voor mij part mogen rechter en linker vuisten gerust samenwerken;-) |
Dat 'rodenkransje' is geïnflitreerd door kapitalistische uitbuiters!
Kijk even goed wat op de foto links van de man met zijn blauw (!) trainingsvestje staat...Coca-Cola!!! Amai!! Doodzonde!! |
En HIER - dezelfde 'wereld-bijeenkomst' :lol: - krijg ik ook nog steeds geen duidelijkheid!
|
Citaat:
|
Citaat:
The right to bear and drink Coca-Cola shall not be infringed. Een amandement van de Cola-Tendency binnen het CWI dat het niet heeft gehaald op het congres. Volgende keer beter. :lol: ;-) |
Citaat:
Neen serieus, vindt u nu echt 130 personen uit 30 landen op een WERELDcongres veel? |
Citaat:
Waarom zouden er op een wereldcongres VEEL aanwezigen moeten zijn? Is het dan een beter congres? Ik snap uw opmerking echt niet. |
Citaat:
Neen, beste Geert, maar als een politieke tegenstander van het klein extreem links marginaal clubje LSP met deze cijfers zou uitpakken, zou u dezelfde opmerking maken en er waarschijnlijk nog een stukje op jullie website over plaatsen. |
Citaat:
|
Zeg mannen, alsjeblieft. Wees nu eindelijk eens duidelijk en beslis eens welke vuist omhoog moet. Anders krijg je binnenkort excessen met mensen die hun voeten in hun nek leggen.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=axgAeHtPo-k Maar je hebt gelijk. Het moet eens klaar en duidelijk gesteld worden dat enkel de linkervuist op z'n plaats is. |
Citaat:
Ik vind het altijd grappig dat die linksen hun vuistjes omhoogsteken als teken van vrede en pacifisme;-) Ze zullen beter de internationale vervangen door het ploplied, zwaai met je vuist in de lucht enzoverder;-) |
Citaat:
Trouwens de getuigen van Jehova die kennen iedereen ondertussen, maar de LSP-ertjes zijn te lam om deur aan deur te gaan om afgewezen te worden, de SP noemde zich ooit de linkse getuigen van Jehova en ondertussen halen ze meer stemmen dan de liberalen, GC in plaats van wereldcongresjes te houden met 130 man zal je beter eens uw rode boodschap van hoop deur aan deur verkondigen, of heb je schrik dat de mensen hun deur dichtslagen als je je bek opendoet. |
Citaat:
|
Het is waar, "Extreem-rechts" heeft meer volk. Waneer ze samen trekken naar de voetbal met hun afgeschoren kopkes.
Maar, de inhoud van hun "werkgroep skinhead's" is niet inhoudelijk intellectueel te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En daarbij, An, overdrijf je nu niet een beetje? DRIE onderwerpen heb jij gestart TEGEN DE LSP...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be