![]() |
Wie wint er de federale verkiezingen in 2007?
Wie wint er volgens jou de federale verkiezingen in 2007, en stijgt dus % het meeste tegenover de vorige federale verkiezingen?
|
Vlaams Belang. CD&V/N-VA gaat wellicht de grootste worden, maar door het kartel gaat uiteraard niet helemaal duidelijk zijn wie precies hoeveel haalt.
|
Waarom staat Ecolo er niet bij?
|
Iedereen gaat de verkiezingen winnen, althans als we de partijvoorzitters in het slotdebat zullen mogen horen spreken dat hun partij niet verloren heeft; zondagavond 10 juni.
Nu ik denk dat CD&V/NV-A wel de grootste zullen worden maar persoonlijk denk ik ook dat het verlies van de VLD wel eens minder groot zou kunnen zijn dan iedereen verwacht, het resultaat van 2003 zullen ze indd niet meer kunnen neerzetten, maar mijn inziens zullen ze het toch beter doen dan de Vlaamse verkiezingen van 2004. En Groen zie ik persoonlijk weer hun intrede doen in het federale parlement met een aantal verkozenen. |
Moet ik aanduiden wie ik denk dat gaat winnen, of moet ik aanduiden wie ik denk dat de sterkste groei zal gemaakt hebben tegenover de vorige verkiezingen?
Dit zijn weldegelijk twee verschillende vragen. Het antwoord op de ene vraag hoeft immers niet het antwoord te zijn van de andere vraag. |
CD&V-N-VA zal volgens mij de winnaar zijn.
|
Twee belangrijke partijen vergeten: Ecolo en Lijst Dedecker Volgens mij gaat lijst dedecker het spijtig genoeg zeer goed doen. Maar ik denk dat Groen! het goed gaat doen. Ze gaan allezins zetelen en vooruit gaan op '00. en uiteraard gaat CD&V-N-VA het grootste zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Vlaams Belang !!!!
|
Citaat:
(of bedoel je 2003?) |
Oei CAP staat niet in de peiling deryz
|
Citaat:
|
centrum-rechts en rechts dus het vlaams kartel en LDD,
verliezers: groen!, vld en misschienVB |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be