![]() |
Rokende leerlingen moeten badge dragen
Citaat:
Doet me een beetje denken aan andere tijden. |
Je bedoelt: Rokers zijn de nieuwe joden?
|
Citaat:
|
Dat heeft een bevolking nodig: joden/negers als negatief referentiepunt om de meerderheid van de bevolking in het gareel te houden.
|
"Het Vesaliusinstituut in Oostende, waar technisch- en beroepsonderwijs in de verpleegsector wordt gegeven,"
De rokers van die school zijn geen nieuwe joden. |
Als ze braaf zijn mogen ze het kleurtje kiezen.
Tweedejaars wandelen de speelplaats op en zeggen: "Wow, kewl, ik wil ook zo'n badge!" ![]() |
Badges zijn IDD in de mode.
Tussen andere badges zoals Misfits en TheCramps zou zo'n badge zeker niet misstaan... :lol: |
Citaat:
|
hihi en sommige lopen dan rond met andere badgekes :)
![]() Alhoewel deze nog beter zou zijn: ![]() |
Emo's luisteren in principe niet naar Misfits en TheCramps.
Emo's zijn trouwens niet rebels en roken normaal niet. Weer typisch Vlaanderen dat de sub"culturen" verkeerd benaamd worden... |
Citaat:
|
Ik heb trouwens weinig emo's gezien hier. Zelfs ni zoveel in Antwerpen, want zo'n gordijn voor een puberige pijpsmoel om hun streken in het rond te zwieren associeer ik nogal rap met antwerpen...
|
Citaat:
Leerkrachten ook ? |
Citaat:
|
Ik vind dat rokers hun sigaretten moeten uitduwen in de ogen van mensen zoals *knip*
Op vraag van de geviseerde. |
Citaat:
|
?
|
Die jacht op rokers begint echt "hilarische" vormen aan te nemen, en die hilarisch is dan negatief bedoeld... het begint werkelijk meer dan belachelijk te worden en al dat gedoe van dat roken zou wel een een tegengesteld effect kunnen beginnen krijgen!
|
Citaat:
Ik zou een intellectueel gezwam kunnen afsteken, voornamelijk over het feit dat nummerplaten bij het voertuig en niet bij de mens horen, maar ik laat het gewoon vallen. Chapeau B. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be