Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Alb II & co leefloon of dotatie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77575)

FRoNT-international 26 januari 2007 21:29

Alb II & co leefloon of dotatie!

Gezien ze op alle vlakken al allerlei sociale voordelen genieten en op alle feesten waar ze aanwezig zijn enkel nog hun gedacht zeggen dringt de bovenstaande vraag zich op!

Thomas- 26 januari 2007 21:36

Geen dotatie of leefloon maar afschaffen en verbannen! :twisted:

lombas 26 januari 2007 21:48

Ik ben tegen leeflonen en dotaties.

Meer mogelijkheden in je peilingen bouwen, joh.

FRoNT-international 26 januari 2007 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2376715)
Ik ben tegen leeflonen en dotaties.

Meer mogelijkheden in je peilingen bouwen, joh.

Ziet u ze dan capabel om te gaan werken?

Vorenus 26 januari 2007 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FRoNT-international (Bericht 2376754)
Ziet u ze dan capabel om te gaan werken?

Zouden ze intellectueel in staat zijn om in een beschutte werkplaats te werken.

C uit W 26 januari 2007 22:04

Niks, t zijn migranten, terug naar eigen land.

FRoNT-international 26 januari 2007 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 2376777)
Niks, t zijn migranten, terug naar eigen land.

En waar is dat hier op aarde?

daiwa 26 januari 2007 23:24

Ik heb leefloon gestemd met de voorwaarde dat hij gelijk iedere andere werkloze door de RVA word opgeroepen op te bewijzen dat hij effectief naar werk zoekt.

FRoNT-international 27 januari 2007 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2377083)
Ik heb leefloon gestemd met de voorwaarde dat hij gelijk iedere andere werkloze door de RVA word opgeroepen op te bewijzen dat hij effectief naar werk zoekt.

O gezien ze eerder van vreemde origine zijn zullen ze door de desbetreffende sociale ocmw-dienst waarschijnlijk ook politiek gepamperd worden naast de positieve discriminatie begeleiding tot een vodde-job of nog beter zwaar vrijwilligerwerk in een overheidsdienst. Hun dossier wordt door de desbetreffende ss ocmw-raad daadwerkelijk opgevolgd daar ze zelfs niet in aanmerking komen voor een normale job via de RVA.
Ze zullen dus aan de lijven ondervinden wat het inhoud door de mazen van de maatschappij te vallen.

duveltje382 27 januari 2007 10:26

Ik heb leefloon gestemt,omdat het zo is als hij enige andere vorm van inkomen moest verwerven hij het leefloon terug moet storten aan het OCMW

largo_w 27 januari 2007 11:04

Ik heb dotatie gestemd omdat onze koning VEEL meer nodig heeft dan een leefloon...
Trouwens domme vraag want dat leefloon zou ook een dotatie kunnen zijn...

Het systeem van de dotatie mag gerust herzien worden dat wel want tegenwoordig lijkt dat allemaal wat TE gemakkelijk!

Jan Meuleman 27 januari 2007 11:14

De optie geen van beide ontbreekt.
Dotatie is overbodig. De hele kliek werkt niet en heeft geen enkel nut.
Leefloon is overbodig. Waarom zou het ocmw miljardairs een leefloon moeten uitbetalen.

FRoNT-international 27 januari 2007 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2377797)
Ik heb dotatie gestemd omdat onze koning VEEL meer nodig heeft dan een leefloon...
Trouwens domme vraag want dat leefloon zou ook een dotatie kunnen zijn...

Het systeem van de dotatie mag gerust herzien worden dat wel want tegenwoordig lijkt dat allemaal wat TE gemakkelijk!

Juist het uitkeren van leefloon kan juridisch eigenlijk niet terwijl een dotatie via de verplichte uitputtingsprocedure van de sociale zekerheid meer opbrengt. Die dotatie is momenteel natuurlijk niet zomaar voor herziening vatbaar. Die stommiteiten heb ik aan den lijven ondervonden.
Indien u nu niet meer mee bent kunt u zich nog steeds wenden naar de buiten de wet opererende vakbonden. De particratie is de oorzaak van alle kwaad zodat nieuwe initiatieven zoals bvb "vlaamse kern" zelfs door het VB via hun waanbeeld Forza Flandria geboycot worden. Ge ziet er zijn tevens nog gewone mensen met een missie, al of niet in de congo!

ICE-MAN 28 januari 2007 14:31

geef Berten Twee een leefloon betaald door de ROYALISTEN....:lol: :lol: :lol:

lijkt mij een zeer fair systeem..... iedere landgenoot die er dan behoefte aan heeft kan via een overschrijving jaarlijks een bijdrage leveren...:lol: :lol: :lol:

gezien er naar sommigen beweren in ons land zeer veel koningsgezinden zijn gaan ze dus royaal toekomen met de giften die ze aldus zullen toegestopt krijgen om de nobele taken en missies voor het vaderland te blijven vervullen !:lol: :lol: :lol:

largo_w 28 januari 2007 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN (Bericht 2381389)

lijkt mij een zeer fair systeem..... iedere landgenoot die er dan behoefte aan heeft kan via een overschrijving jaarlijks een bijdrage leveren...:lol: :lol: :lol:

gezien er naar sommigen beweren in ons land zeer veel koningsgezinden zijn gaan ze dus royaal toekomen met de giften die ze aldus zullen toegestopt krijgen om de nobele taken en missies voor het vaderland te blijven vervullen !:lol: :lol: :lol:

Kan ik misschien nog deels inkomen...

FRoNT-international 28 januari 2007 22:41

Citaat:

Dat zal moeilijk gaan. Ze durven hier zelfs niet komen stemmen!

Jan Meuleman 29 januari 2007 13:11

Citaat:

:-) :-) Berten zal dan wel beroep moeten doen op het ocmw.

Tantist 29 januari 2007 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2376675)
Geen dotatie of leefloon maar afschaffen en verbannen! :twisted:

Eerst overgieten met pek en veren!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be