![]() |
Alb II & co leefloon of dotatie!
Gezien ze op alle vlakken al allerlei sociale voordelen genieten en op alle feesten waar ze aanwezig zijn enkel nog hun gedacht zeggen dringt de bovenstaande vraag zich op!
|
Geen dotatie of leefloon maar afschaffen en verbannen! :twisted:
|
Ik ben tegen leeflonen en dotaties.
Meer mogelijkheden in je peilingen bouwen, joh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks, t zijn migranten, terug naar eigen land.
|
Citaat:
|
Ik heb leefloon gestemd met de voorwaarde dat hij gelijk iedere andere werkloze door de RVA word opgeroepen op te bewijzen dat hij effectief naar werk zoekt.
|
Citaat:
Ze zullen dus aan de lijven ondervinden wat het inhoud door de mazen van de maatschappij te vallen. |
Ik heb leefloon gestemt,omdat het zo is als hij enige andere vorm van inkomen moest verwerven hij het leefloon terug moet storten aan het OCMW
|
Ik heb dotatie gestemd omdat onze koning VEEL meer nodig heeft dan een leefloon...
Trouwens domme vraag want dat leefloon zou ook een dotatie kunnen zijn... Het systeem van de dotatie mag gerust herzien worden dat wel want tegenwoordig lijkt dat allemaal wat TE gemakkelijk! |
De optie geen van beide ontbreekt.
Dotatie is overbodig. De hele kliek werkt niet en heeft geen enkel nut. Leefloon is overbodig. Waarom zou het ocmw miljardairs een leefloon moeten uitbetalen. |
Citaat:
Indien u nu niet meer mee bent kunt u zich nog steeds wenden naar de buiten de wet opererende vakbonden. De particratie is de oorzaak van alle kwaad zodat nieuwe initiatieven zoals bvb "vlaamse kern" zelfs door het VB via hun waanbeeld Forza Flandria geboycot worden. Ge ziet er zijn tevens nog gewone mensen met een missie, al of niet in de congo! |
geef Berten Twee een leefloon betaald door de ROYALISTEN....:lol: :lol: :lol:
lijkt mij een zeer fair systeem..... iedere landgenoot die er dan behoefte aan heeft kan via een overschrijving jaarlijks een bijdrage leveren...:lol: :lol: :lol: gezien er naar sommigen beweren in ons land zeer veel koningsgezinden zijn gaan ze dus royaal toekomen met de giften die ze aldus zullen toegestopt krijgen om de nobele taken en missies voor het vaderland te blijven vervullen !:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be