![]() |
De DVD-draad
Zijn er hier nog filmfreaks?
Heb je thuis een uitgebreide DVD-collectie? (Of ga je liever naar de bioscoop?) Welke heb je als laatste gekocht? Mijn laatste aanwinsten zijn "21 Grams", "The Motorcycle Diaries", "Kundun" en "The Pianist". Mijn collectie bevat nu 222 films... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Vandaag ga ik Boondock saints kopen en mss Fatherland,
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naast de DVD-reeks van "Het Eiland" heb ik alleen "Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl" in mijn 'DVD-collectie'.
|
Wij kijken thuis eigenlijk nogal vaak naar Engelstalige comedy-DVD-boxen: Yes Minister, Dad's Army, Everybody loves Raymond, Seinfeld, Bottom, Are you being served?, Chef!, Black Books, e.d.m.
Ook de HBO-reeksen zijn meestal de moeite waard. Vooral Deadwood was voor mij een echte ontdekking. |
Mijn laatste aankopen waren horror en trillers, en ja ze vallen wel goed mee, en vooral als je een Digital A/V Surround Receiver heb omdat het geluid prachtig is.
Hier mokn laatste aankopen: UNDERWORLD EVOLUTION HILLS HAVE EYES, THE (2006): Uncensorend Version LADY IN THE WATER FROM HELL. En nog 4 DVD die ik besteld heb van internet op de site van Mediadis. V FOR VENDETTA DESCENT, THE FOG, THE (2005) Uncensored Version. SERENITY: Special Edition Groet Ronny |
Citaat:
|
Citaat:
|
laatste dvd's
deadwood extra's cold feet carnivale de lama's |
Films heb ik praktisch geen op DVD, een paar exemplaren voor de klein mannen daargelaten.
Series wel; Ab Fab, Bottom, In de Gloria, Het Eiland, Carnivale, Sopranos, Coupling, The Office,... |
Citaat:
|
is er ook een divx-draad? :d
|
ga maar op andere forumpjes op zoek naar dat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ey how how how,
tis ni omdat gelle een primitieve taal hebt dat ge u een ander ras moogt wanen eh. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be