![]() |
Voor welke eerste klasse voetbalclub supportert u?
Voor welke eerste klasse voetbalclub supportert u?
|
"Voetbal is dom, punt"
-Metternich in de Leeuw van Vlaanderen rond 3u 's avonds- |
Livorno. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=kmec_hGj_9g |
Rsca
|
ik zelf ben supporter van Club Brugge
|
Citaat:
|
![]() Als het dan toch moet. Ik weet het wel, eerste klasse, maar er is maar één ploeg van 't stad en das den Antwaârp. |
Citaat:
Was overigens een zeer zwakke match. Laat ons zeggen dat met Lokeren de minst slechte ploeg gewonnen heeft... :| |
Stvv 8)
|
Naast het feit dat ik geen voetbalfan ben en het spel absoluut niet volg, ben ik altijd al "voor Club Brugge" geweest als ik die hun naam eens opving, omdat een ver (en ik bedoel: vér) familielid van me daar speelt. En voor de rest voor RAFC.
Zuid-Afrikaans voetbal volg ik graag, net als andere sporten zoals snooker, cricket, baseball, korfbal, ... |
KRC genk.
|
Royal Standard de Liege!
![]() |
Galatasaray (en Trabzonspor)
|
Ik supporterde voor de ploegen die iets met Zheyun Ye te maken hadden ;-)
|
Citaat:
me too! |
De mooiste ploeg met het grootste palmares en de enige die nog respect krijgt in belgie : ROYAL SPORTING CLUB ANDERLECHT !!!
Voor de rest heb ik veel respect en sympathie voor de enige club in antwerpen : ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB !!! |
In moeilijke tijden nog steeds voor:
![]() |
En sinds ik vorige zomer een match van hen heb gezien, koester ik ook sympathie voor:
![]() |
Citaat:
I'm malinwa till I die, I'm malinwa till I die, I know I am, For sure I am, I'm malinwa till I die |
ik hoop dat krc kampioen speelt en de titel naar limburg haalt en die dikke nekken van anderlecht en brugge op een hoopje speelt.
michel verscheuren, wat een onuitstaanbare rechtse zak. en die trainer van brugge ferrero kan ik ook nie af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be