![]() |
Voor wie het nog niet wist: Mia van Gorky is op de eerste plaats beland in de Tijdloze honderd op studio Brussel.
Wat vinden jullie er van, wie verdient de eerste plaats? Mia, of toch iets anders? |
Mia is een leuk nummertje, maar ik denk (hoop!) dat dit niet het beste is wat de laatste 30-40-jaar gemaakt is. Het is trouwens voor het eerst dat dit B-kantje "het beste nummer ooit" is, een paar jaar geleden stond het niet eens in de top honderd. Het zou me sterk verwonderen dat "Mia" plots beter is geworden - of al de andere nummers er op achteruit zijn gegaan.
Of... Zaten hier Vlaemsch-nationalisten achter?! Voorwaar, een nieuwe taak dient zich aan voor de BuB: de Vlaemsch-nazionalistische leugen achter Gorky ontmaskeren! |
Ik ben verdomd pissig! :evil:
En dat heeft natuurlijk helemaal niets met m'n Kurt Cobain adoratie te maken. |
Mia is niet mijn nummer één, maar verdient zeker en vast een plaats in de top tien!
Dat die de afgelopen tien jaar steeg is misschien gewoon een gevolg van het feit dat meer en meer mensen dat nummer kennen? Twee jaar geleden had ik er zelf nog nooit van gehoord. Luc de vos is trouwens een belgicist, wist ge dat niet? Citaat:
|
Citaat:
Bewijs dat maar eens! ![]() |
Citaat:
|
Duidelijk geen gorky fans hier?
|
Citaat:
Geef mijn dan maar Radiohead, St. Germain, Massive Attack, Noir Désir, dEUS, Sigur Rós, Joy Division, Nirvana (die laatste speciaal voor numarx :wink: ),.... Maar ná al die groepen mag gorky gerust ergens staan. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders en beter Gorki grootvader leeft nog en hij komt terug vanavond als niemand op hem wacht met zijn bommen en granaten en hij heeft lang nagedacht over onze soort van mensen we moeten aan de arbeid voor het geluk van ons eigen volk het wordt anders en beter anders en beter hoog in de wolken brullen de motoren we dachten dat hij dood was en hij komt terug vanavond het wordt anders en beter anders en beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Awel ik ben er zo een!
|
:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be