![]() |
De krant HLN houdt jaarlijks een poll naar de 100 populairste Belgen van het afgelopen jaar.
Filip Dewinter stijgt iedere keer ,ook dit jaar . Van 28 naar 19. Zijn direkte politieke concurent in het Anwerpse,laat hij ver achter zich. Patrick Janssens bengelt op de 65 ste plaats. :D |
Citaat:
|
Ik herhaal het : laat hem eens bewijzen wat hij kan. Stop het 'cordon sanitaire'. Ik meen het !
Maar, Flupke is verslaafd aan oppositie. En .... oppositie gewent ... :roll: ... Wat als hij zelf eens antwoord moet geven aan oppositie tegen hem ? Ik registreer.... :cool: ... |
Zolang hij Pim Fortuin niet inhaalt kwa populariteit moet hij zich geen zorgen maken.
|
Als het zo doorgaat kan dat niet lang meer duren.
|
Citaat:
Door het feit dat hij steeds populairder wordt,heeft men het "signaal" nog steeds niet begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat 'sgnaal' is al lang begrepen maar wordt bewust ontkracht. Het beste middel om zo'n 'prof' op zijn plaats te zetten is "hem voor de leeuwen te gooien" ! Maar dat mag je van een 'prof niet verwachten, hé ! Zo iemand hoort in een ivoren toren, vèr van de échte wereld ! Komaan Flupke, toon wat je kunt ! :hup: :hup: |
ik ook populairder hoor! heb 2 kerstkaartjes meer dan vorig jaar gekregen... 4 ipv 2 ... ( als je de reeks 2 .. 4 .. 8.. 16 .. 32 .. in aanmerking neemt, zou men beter voor mij oppassen ) :p
Als ie ( samen met cohorten )33% haalt in Antwerpen kan em ni anders dan populair zijn... 2maal hetzelfde teken aan de wand. Moet je niet steeds weer duidelijk maken hoor! Werk eerder aan een oplossing... ( niet Mét hem natuurlijk ) |
Citaat:
|
Bestaat dit topic al niet? http://forum.politics.be/viewtopic.p...light=dewinter
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze gaat over alle Belgen. Men moet niet "alle" middelen zoeken om er een "slot" op te krijgen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Want na elke verkiezing,hebben ze het signaal begrepen. En blijkbaar hebben ze een ondemocratische oplossing gevonden. Het VB bij wet verbieden. En die 700.000 kiezers...Ja die MOETEN dan maar op ons stemmen hé :evil: Wat fijn hé,als men zegt op wie je "moet " stemmen :roll: |
HIP HIP HOERA VOOR FILIP DE WINTER!!
Nu nog een verpletterende verkiezingsoverwinning volgend jaar en de kers is helemaal op de rijkgevulde taart van het VLaams BLok!! En m'n jaar kan dan al niet meer kapot! :lol: Ik zou zeggen; LAAT ONS ALLEN STEMMEN OP HET VLAAMS BLOK! :BIG: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanne,
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be