![]() |
Zoon Dedecker wil geen VB kartel
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ma/index.shtml
Klaar en duidelijk beseft Dedecker wel dat het niet anders kan dan in kartel met het Vb te gaan naar de volgende kiezingen ,maar de zoon deelt de lakens uit ten huizen van Dedecker |
Heb dat gisteren in Terzake ook al willen merken.
Nog een reden waarom ik niet voor LDD zou stemmen. Dat gastje had nogal wat noten op zijn zang zeg... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het vanaf nu de verstandigste beslissing zou zijn, om die vent te negeren. Als je je partij wil omzeep helpen moet je zeker JDD binnenhalen. |
JDD is goed bezig, er gaat geen uur voorbij of zijn naam valt wel ergens. Allechance dat de NVA in een kartel zit anders hadden ze nu dezelfde warme inhoud in hun broek gevoeld als het VB.
En wat als hij de persoon is die al die dopingsschandalen gelekt heeft? De man in de straat zal in juni enkel nog onthouden dat Dedecker niet selectief omgaat met criminaliteit en doet wat elke mens zou moeten doen. |
Citaat:
|
zijn partij bestaat amper en ze viel al bijna uiteen :)
|
Citaat:
Ze gingen JMDD zelfs de eerste plaats op de senaatslijst proberen aansmeren. Chance dat ie slimmer is :-P Tjah, dat de zoon zijn vader niet verder door het slijk wil laten halen en zijn eigen mening heeft ... 't is nen Dedecker hé. De appel ... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: ik vind het persoonlijk een heel correcte houding om de partij in de toekomst te laten beslissen of er nood is aan gesprekken met andere formaties ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be