Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jurgen Verstrepen binnenkort op lijst Vlaams Blok? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7802)

De Ryck Peter 27 december 2003 13:24

Toen ik een tijd geleden op dit forum verklaarde dat Jurgen Verstrepen een voorkeur had voor het Vlaams Blok en vice versa(informatie Voorzitter-Liberaal Appel)dit naar aanleiding van het Vlaams Blok-forum http://www.politicsinfo.net waar men met twee maten en twee gewichten modereerde verklaarde iedereen mij zot.
Deze forumzot blijft echter bij zijn uitspraak.

Week van 22/12/2003 tot 28/12/2003:

[27/12/2003] - Portret van Jurgen Verstrepen

Moet Jurgen Verstrepen nog voorgesteld worden? We denken het niet. Maar voor wie hem niet kent, toch maar even dit.

Verstrepen werd op 12 juli 1966 geboren in Deurne. Op z'n vijftiende doet hij zijn eerste ervaring op bij de radio. Plaatselijke radio-stations als Radio Reflex in Mechelen. Daar leert hij Yves Desmet en Marc Uyterhoeven kennen en de eerste kneepjes van het vak. Op z'n zeventiende verhuist hij naar Antwerpen en als 22-jarige komt hij terecht op de toenmalige BRTN. Als commentaarstem.

Maar Verstrepen past niet echt in het VRT-hokje. Bij radio Metropolis werpt hij zich op 'talkradio'. In een rechtstreekse uitzending, gaat Verstrepen de confrontatie aan met BV's en politici en kunnen luisteraars hun commentaar kwijt. Verstrepen gaat geen enkel onderwerp uit de weg en haalt heilige huisjes omver. Hij schuwt de controverse niet en gaat het debat aan over criminaliteit en de integratie van vreemdelingen. Daarmee maakt hij zijn eerste vijanden. In Humo verschijnen de eerste boze lezersbrieven over 'Radio Makak'...

Verstrepen nodigt ook Vlaams Blok-kopstukken uit in zijn studio en haalt zich daarmee de woede op de hals van de zogenaamde weldenkenden. Na verloop van tijd worden de gesprekken opgenomen met de camera. Het programma wordt dan onder de naam 'Zwart/wit' uitgezonden door Kanaal 2. Maar dat avontuur blijft niet lang duren. Verstrepen liep in de weg van het olijke duo Polspoel en Desmet en VTM-baas Eric Claeys kwam langs: "Gij zijt te rebels. Ge moet er mee ophouden". Waarop Verstrepen zelfstandig gaat en uitwijkt naar Liberty TV. Intussen is hij ook begonnen met een webstek voor onafhankelijke politieke informatie: "Politics.info."

Maar ook zijn laatste project, betaalde politieke reclameboodschappen, wordt door de politiek afgeschoten. Verstrepen is het lang niet altijd eens met het Vlaams Blok en dat laat hij ook merken. Dat moet kunnen. Maar één en ander neemt niet weg dat Verstrepen een kritische en non-conformistische stem is in de hedendaagse Vlaamse journalistiek. Daarmee is hij één van die zeldzame witte raven die alle respect verdienen.

http://www.vlaamsblok.be

pibo® 27 december 2003 13:31

ha de peter is terug se , ontsnapt uit geel zekerst ???????????? :mrgreen: , en hij kan het copy/paste nog steeds niet laten :evilbat:

De Ryck Peter 27 december 2003 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
ha de peter is terug se , ontsnapt uit geel zekerst ???????????? :mrgreen: , en hij kan het copy/paste nog steeds niet laten :evilbat:

Neen Tom,ik ben juist terug uit het buitenland waar ik heb genoten van een prachtige vakantie in het mooie Turkije.
Geen nood mijn vriend,daar ik in Februari terug voor drie weken op vakantie vetrek naar zonnigere oorden,gevrijwaard van de Vlaamse mentaliteit(bekrompenheid,egoisme,ongastvrij,enz.. ...)

percloride 27 december 2003 15:26

er is niemand die vraagt om terug te komen :!:

Patriot! 27 december 2003 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door percloride
er is niemand die vraagt om terug te komen :!:

Hahaha! Wat een kerstgedachte zeg :D

Wanne 27 december 2003 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Zelfs de kerstman stond deze maand in de 'Eigen Volk Eerst Krant' :

"Zoals de traditie het wil, zal ook op het einde van dit jaar onze Kerstman de markten in uw buurt bezoeken om u onze beste wensen aan te bieden. Uiteraard heeft hij voor de kleinsten wat lekkers bij en voor de volwassenen de felbegeerde Vlaams Blok-kalenders."

Vooral dat 'felbegeerde'... :lol:

12 sec. of numarx 27 december 2003 15:39

En dat allemaal gratis? Die voele communistische populisten!

Den Duisteren Duikboot 27 december 2003 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne

"Zoals de traditie het wil, zal ook op het einde van dit jaar onze Kerstman de markten in uw buurt bezoeken om u onze beste wensen aan te bieden. Uiteraard heeft hij voor de kleinsten wat lekkers bij en voor de volwassenen de felbegeerde Vlaams Blok-kalenders."

De kerstman wordt misbruikt voor politieke doeleinden??? 8O

zorroaster 27 december 2003 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
Citaat:

De kerstman wordt misbruikt voor politieke doeleinden??? 8O

Een partij die claimt op te komen voor de wortels van onze cultuur, gaat schaamteloos een inferieure Amerikaanse kopie van onze goede Sint-Nicolaas gebruiken voor hun propagandaverspreiding?

En dan te bedenken dat de figuur van Sint-Nicolaas een recuperatie is van de Germaanse oppergod Wodan! De heidenen binnen het Blok moeten zich ongetwijfeld de ogen uit de kop schamen... :)

Wanne 27 december 2003 16:01

Is er geen foto van die Jurgen Verstrepen te vinden op het net ?

Peter De Ryck 27 december 2003 16:02

Citaat:

Is er geen foto van die Jurgen Verstrepen te vinden op het net ?

U vindt wel een foto(zoek onder google). :wink:
Wanneer u een naaktfoto zoekt moet ik u ontgoochelen. :lol:

Wanne 27 december 2003 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
U vindt wel een foto(zoek onder google). :wink:
Wanneer u een naaktfoto zoekt moet ik u ontgoochelen. :lol:

Blijkbaar niet...

C uit W 27 december 2003 16:16

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

:lol: :lol: :lol:
Felbegeerde :lol: :lol: :lol:

Rosse van Rostock 28 december 2003 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Ryck Peter
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo®

Neen Tom,ik ben juist terug uit het buitenland waar ik heb genoten van een prachtige vakantie in het mooie Turkije.
Geen nood mijn vriend,daar ik in Februari terug voor drie weken op vakantie vetrek naar zonnigere oorden,gevrijwaard van de Vlaamse mentaliteit(bekrompenheid,egoisme,ongastvrij,enz.. ...)

Beste,

aAls het U hier niet aanstaat, hou U niet in, pak uw boeltje en vertrek, bij voorkeur naar een land als Turkije, dan zal U snel inzien wat echt racisme en echte onverdraagzaamheid willen zeggen.

Peter De Ryck 28 december 2003 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse van Rostock
Citaat:

Beste,

aAls het U hier niet aanstaat, hou U niet in, pak uw boeltje en vertrek, bij voorkeur naar een land als Turkije, dan zal U snel inzien wat echt racisme en echte onverdraagzaamheid willen zeggen.

Duidelijk dat u het land nog nooit bezocht heeft.

luc broes 28 december 2003 12:10

Citaat:

...ik ben juist terug uit het buitenland waar ik heb genoten van een prachtige vakantie in het mooie Turkije.

Beste Peter, je moet eens vragen aan de Koerden hoe gastvrij en verdraagzaam de Turken wel zijn tegenover de Koerden die in Turkije wonen. Heelder dorpen werden uitgemoord. Ze mochten zelfs hun taal niet spreken.
Peter, haat tegenover je eigen volk maakt je blind.

Peter De Ryck 28 december 2003 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:

...ik ben juist terug uit het buitenland waar ik heb genoten van een prachtige vakantie in het mooie Turkije.

Beste Peter, je moet eens vragen aan de Koerden hoe gastvrij en verdraagzaam de Turken wel zijn tegenover de Koerden die in Turkije wonen. Heelder dorpen werden uitgemoord. Ze mochten zelfs hun taal niet spreken.

Geef mij de definitie van uw''eigen volk''Vlaamsblokker :?:

ancapa 28 december 2003 13:05

het is wel verbazend dat het Vlaams Blok wel spreekrecht heeft gehad op zwart/wit en het daar dikwijls aan de stok had met Jurgen Verstrepen... maar hoe vaker het Vlaams Blok en haar sprekers op TV kwamen, hoe meer ze de kans kregen hun standpunten te verdedigen en te kunnen debatteren, hoe meer het Vlaams Blok aan stemmen won
Het Vlaams Blok kwam dikwijls als winnaar uit het debat :lol:

luc broes 28 december 2003 13:09

Citaat:

Citaat:

Ik bedoel heel gewoon de mensen van je familie, je straat, je stad en land.
Daar zijn vreemdelingen bij en dat is geen probleem. Ik heb veel en graag met vreemdelingen gewerkt.
Vreemdelingen werden hier NOOIT uitgeroeid en Koerden in Turkije WEL.
En dat jij door haat tegenover je eigen samenleving zo blind zijt dat je dat allemaal niet meer ziet.

Peter De Ryck 28 december 2003 13:22

Citaat:

Citaat:

Ik bedoel heel gewoon de mensen van je familie, je straat, je stad en land.
Daar zijn vreemdelingen bij en dat is geen probleem. Ik heb veel en graag met vreemdelingen gewerkt.
Vreemdelingen werden hier NOOIT uitgeroeid en Koerden in Turkije WEL.
En dat jij door haat tegenover je eigen samenleving zo blind zijt dat je dat allemaal niet meer ziet.

Geen haat,maar medelijden met onze samenleving Luc,voor zover de Vlamingen nog in staat zijn om samen te leven.
Vb.een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon,en kan hier op de steun rekenen van zijn volk.
Wanneer een autochtoon problemen heeft,dan draaien de meesten Vlamingen hun hoofd,want het is niet hun probleem(hypocritie troef).
De Vlamingen zijn egoïstisch,bekrompen,laf,ongastvrij.
Huisje,tuintje(enkel het eigen belang is van tel).
Uitzonderingen bevestigend de regel.
Deze houding en mentaliteit breekt Vlaanderen nog ooit zuur op.
Trouwens,ik wil mij binnen een paar jaar vestigen in de buurt van Kemer(60km van Antalya)wat niets met de Koerden te maken heeft.
Uiteindelijk heb ik Turkije leren kennen(niet vanuit de boeken)als een mooi en een gastvrij land met een prachtig klimaat.
Wanneer men geen kinderen heeft en financieel onafhankelijk is,waarom zou men dan het zinkende schip niet verlaten :?:
Uiteraard heeft men in Turkije ook nadelen(perfect is het nergens)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be