![]() |
Men zegt dat computerfanaten en politiek geïnteresseerden nogal saaie nerds zijn. Een beetje grijze muizen die altijd met hun gedachten bij grote wereldproblemen of computermatrices zitten.
Niet echt de personen voor een wilde seksnacht, dus. Zou je denken. Daarom deze test. Laat een berichtje na als je "het wilde ding" hebt gedaan. Zo zullen we weten of de mensen van politics.be gezonde knullen en deernes zijn, of inderdaad de saaie hersenkrakers waarvoor we worden aanzien. :wink: |
Is het de bedoeling dat we hierop reageren?
Allé dan, op aandringen van de (ook al ingebeelde) aangebrande Phönicia: Ik kom van zonet geen seks te hebben gehad. Het studeren van analyse daarentegen, goh, was me dat opwindend zèeée(èta)g! [size=2]Was ik een hulp?[/size] |
Is één berichtje genoeg, of moet dat na elke keer?
|
Citaat:
Maar niet enkel in deze thread: Supe®staaf Berichten: 7341 Woonplaats: Aalst :P |
zelfs *aaah aah hmmmm* terwijl ik *oooh* dit bericht aan't *hmm* typen ben *jaaaaaaaaaaaaaaaahhhh* <sigaret>
|
maak er een poll van slimmie
|
Citaat:
[2.58% van het totaal / 13.21 berichten per dag] 8O Massive respect! |
Citaat:
[2.46% van het totaal / 24.39 berichten per dag] :wink: maar toen was ik nog wat jonger |
Citaat:
|
Citaat:
dan kan ik nog 2 keer en sterf ik 'het' doende.. kan ik mee leven 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Seksueel actieve Paulus=20 jaar -Iets meer dan 24 keer per dag -Min een 8-tal jaar voor zijn verslavingen -Mijn mop moet geslaagd zijn dus moet ie doodvallen binnen de 600 tellen <denk denk> <reken reken> <dinosaurus locomotief> -komt uit op 2 minuten en nog wat post-kommateuze becijferingen. |
:( mag ik naar mijn begrafenis komen?
de dokter heeft gezegd dat ik een sterk hart heb en dat zeker zal aankunnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be