Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Michael Jackson overweegt moslim(a) te worden: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=78132)

Derk de Tweede 30 januari 2007 12:23

Michael Jackson overweegt moslim(a) te worden:

Jermaine Jackson hoopt dat zijn broer Michael zich bekeert tot de islam. De 52-jarige Jermaine zegt dat de in afzondering levende superster erover denkt dit te doen.

"Ik denk dat Michael een moslim moet worden", zegt hij tegen BBC Asian. "Omdat het hem zal beschermen tegen alles waarvoor hij wordt aangevallen."

De voormalige Jackson 5-zanger is zelf moslim en woont in Bahrein. Hij vertelt dat broer Michael daar veel bij hem verbleef. "Ik was de reden dat hij naar Bahrein ging", verklaart hij. "Ik wilde dat hij de Verenigde Staten verliet en ergens heen ging waar het vredig en stil is en waar mensen vijf keer per dag bidden."

Carrière

De 48-jarige Michael maakte vorige week bekend dat hij weer in de Verenigde Staten woont. Nadat hij in juni 2005 werd vrijgesproken van kindermisbruik, wil hij zijn muziekcarrière weer opbouwen.

De King of Pop 8O reist binnenkort af naar Japan om zijn comeback voort te zetten en hij wil dit jaar nog een nieuw album uitbrengen.

Ze blijven sleutelen aan die/dat arme jongen/meisje.
Eerst zijn lichaam, nu zijn ziel.

Geertje 30 januari 2007 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2387536)
Jermaine Jackson hoopt dat zijn broer Michael zich bekeert tot de islam. De 52-jarige Jermaine zegt dat de in afzondering levende superster erover denkt dit te doen.

"Ik denk dat Michael een moslim moet worden", zegt hij tegen BBC Asian. "Omdat het hem zal beschermen tegen alles waarvoor hij wordt aangevallen."

De voormalige Jackson 5-zanger is zelf moslim en woont in Bahrein. Hij vertelt dat broer Michael daar veel bij hem verbleef. "Ik was de reden dat hij naar Bahrein ging", verklaart hij. "Ik wilde dat hij de Verenigde Staten verliet en ergens heen ging waar het vredig en stil is en waar mensen vijf keer per dag bidden."

Carrière

De 48-jarige Michael maakte vorige week bekend dat hij weer in de Verenigde Staten woont. Nadat hij in juni 2005 werd vrijgesproken van kindermisbruik, wil hij zijn muziekcarrière weer opbouwen.

De King of Pop 8O reist binnenkort af naar Japan om zijn comeback voort te zetten en hij wil dit jaar nog een nieuw album uitbrengen.

Ze blijven sleutelen aan die/dat arme jongen/meisje.
Eerst zijn lichaam, nu zijn ziel.

Een lesbische transexueel die nog pedofiel is ook. :-) De Islam zal deze met open handen ontvangen ... 8O

lantjes 30 januari 2007 12:37

Die zou inderdaad niet misstaan in burka...

Kay_ 30 januari 2007 13:54

Ach, roddels allemaal. MJ heeft vroeger altijd contacten gehad met de nations of islam maar zover ik weet zal ie wel Jehova's getuige blijven

Eduard Khil 28 april 2019 10:20

en, is hij al bekeerd?

dalibor 28 april 2019 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9000986)
en, is hij al bekeerd?

Kun jij dat niet vragen Eduard?

Eduard Khil 28 april 2019 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9000992)
Kun jij dat niet vragen Eduard?

pedo's zitten in de hel, of op el hierro

Eyjafjallajökull 28 april 2019 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9000994)

:lol:

Anna List 28 april 2019 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9000994)

En commies niet?!? :? :-o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be