Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Alle hulp welkom, behalve vanuit Israel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7814)

Mustapha 27 december 2003 19:11

Hahaha!
Iraanse trots en eer gaat voor op hulp vanuit het zionistiche staat Israel :wink:

filosoof 27 december 2003 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hahaha!
Iraanse trots en eer gaat voor op hulp vanuit het zionistiche staat Israel :wink:

Dit lijkt me anders een goede eerste stap naar vrede en normalisatie van de relatie tussen Joden en Arabieren.
Waarom een uitgestoken hand weigeren?

Herbert 27 december 2003 19:19

Tot nader order zijn Iraniërs nog altijd geen Arabieren ...

filosoof 27 december 2003 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herbert
Tot nader order zijn Iraniërs nog altijd geen Arabieren ...

Herbert,
Strict genomen heb je hierin gelijk, maar ze vereenzelvigen zich wel met de arabische politieke standpunten...

Seba 27 december 2003 19:30

Citaat:

Hahaha!
Iraanse trots en eer gaat voor op hulp vanuit het zionistiche staat Israel
correctie: de "eer" van uw geliefde Iraanse dictatortjes weigert Israelische hulp. De bevolking die al jaren onder de knoet leeft en nu nog eens getroffen wordt door zo'n aardbeving wil best Israelische hulp. Grappig dus dat jij altijd spreekt over de onderdrukking van moslims maar wel rechtsreeks die onderdrukking looft :roll:

S. 27 december 2003 19:57

Citaat:

Hahaha!

Zeg dat tegen de misschien honderden mensen die nu nog vechten voor hun leven.

Groot Bakkes 27 december 2003 19:57

Wat een rotzakken zijn die ayatollah's, ze laten hun mensen liever rotten dan hulp te krijgen van een land dat volgens hun persoonlijke redenen niet goed genoeg is.

Vlaamse groeten

Erwin

Groot Bakkes 27 december 2003 19:58

Citaat:

Hahaha!
Iraanse trots en eer gaat voor op hulp vanuit de zionistiche staat Israel :wink:

Mustapha 27 december 2003 20:15

Als er 50 landen zijn die vliegtuigen hebben gestuurd VOL materiaal, welke meerwaarde gaat er dat ene landje hebben (Israel) dat niet welkom is?
:wink:

Verwaarloosbaar dus.
Het is een symbolische uitspraak "alle hulp is welkom, buiten Israel".
Ik vind het een sterke uitspraak die mag horen tot "uitspraak van de eeuw" :wink:

S. 27 december 2003 20:24

Citaat:

Als er 50 landen zijn die vliegtuigen hebben gestuurd VOL materiaal, welke meerwaarde gaat er dat ene landje hebben (Israel) dat niet welkom is?
:wink:

Verwaarloosbaar dus.
Het is een symbolische uitspraak "alle hulp is welkom, buiten Israel".
Ik vind het een sterke uitspraak die mag horen tot "uitspraak van de eeuw" :wink:

Man, daar zijn duizenden mensen die nu geen huis meer hebben, familieleden kwijt zijn, zelf misschien gewond zijn,... en U doet doodleuk alsof die mensen geen hulp meer nodig zullen hebben.

Mustapha 27 december 2003 20:41

Tuurlijk hebben ze daar geen hulp meer nodig.
Als een klein landje als belgië een vliegtuig heeft gestuurd met medisch materiaal dat voor TIENDUIZENDEN man voorzien is, zullen er 50 meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan voldoende zijn zeker?

Welke meerwaarde zou Israel daar nog kunnen hebben?

Het is een sublieme, mooi uitgerekende uitspraak. That's all.
De vraag is of Israel hulp zou AANGEBODEN hebben?
Denk het niet, dus denk ik dat Iran een stapje voor wilde zijn om Israel internationaal belachelijk te maken.
Opzet geslaagd!
Ik lag in ieder geval te rollebollen van het lachen :D

C uit W 27 december 2003 21:07

Volgende keer zal Belgie dus ook geen verschil uitmaken.
Tof, dan kunnen we alvast besparen.

lyot 27 december 2003 21:27

je moet al behoorlijk simplistisch van geest zijn om nu te liggen lachen over de consequenties van zulk een ramp.

S. 27 december 2003 21:30

Citaat:

Als een klein landje als belgië een vliegtuig heeft gestuurd met medisch materiaal dat voor TIENDUIZENDEN man voorzien is, zullen er 50 meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan voldoende zijn zeker?

Denk het niet, dus denk ik dat Iran een stapje voor wilde zijn om Israel internationaal belachelijk te maken.
Opzet geslaagd!

Hier grapjas, lees dit maar eens!

Citaat:

27/12 Aardbeving Iran: Rode Kruis vraagt 10 miljoen euro

De internationale federatie van het Rode Kruis en de Rode Halve Maan hebben zaterdag een eerste oproep gelanceerd voor 10 miljoen euro om de slachtoffers van de zware aardbeving in Iran te helpen.
Door de oproep willen de organisaties hulp verlenen aan "tienduizenden mensen die dakloos zijn geworden" door de aardbeving die vrijdag de historische stad Bam vernielde en waarbij minstens 20.000 doden en 30.000 gewonden zijn gevallen, zo verklaarde Roy Probert, woordvoerder van het Rode Kruis.
Het geld moet dienen om tenten, stroomgenerators en dekens te voorzien, zo verduidelijkte hij. Het Rode Kruis wil hulp verlenen aan zo'n 200.000 mensen voor een periode van zes maanden.
Eens de situatie beter geëvalueerd is door experts, zal het benodigde bedrag in de komende dagen nog oplopen, aldus Probert.

Bluelagune 27 december 2003 21:39

Citaat:

Van een antisemiet als u verbaasd me dat niet. Hopelijk vallen ooit ook bij u wel "de oogkleppen van de haat" af!!!!

Seba 28 december 2003 01:21

Citaat:

Opzet geslaagd!
Ik lag in ieder geval te rollebollen van het lachen
Mustapha, jij die toch altijd zo inzit met de onderdrukking en het lijden van moslims, zit hier nu wel even mooi te lachen :roll:
als Israel hulp zou weigeren zou je waarschijnlijk ook staan roepen dat het moslimshaters en racisten zijn :roll:

Ebbe 28 december 2003 09:18

Citaat:

Opzet geslaagd!

Uit religieus oogpunt zou u zich ook eens kunnen afvragen waarom allah de aarde in Iran liet beven en niet in Israel :twisted:

Spelev 28 december 2003 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ebbe
Citaat:

Opzet geslaagd!

Uit religieus oogpunt zou u zich ook eens kunnen afvragen waarom allah de aarde in Iran liet beven en niet in Israel :twisted:

Israel zorgt al zelf genoeg voor aardbevingen met zijn buldozers.

Seba 28 december 2003 12:09

Citaat:

Uit religieus oogpunt zou u zich ook eens kunnen afvragen waarom allah de aarde in Iran liet beven en niet in Israel
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

S. 28 december 2003 12:56

De wereld volgens Mustapha:

Vrouw die genoeg hulp heeft.

Gebouwen die zonder probleem weer worden opgebouwd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be