Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Koppen: NL royaltywatchers over Flup (https://forum.politics.be/showthread.php?t=78223)

Tantist 30 januari 2007 21:30

Koppen: NL royaltywatchers over Flup

De monarchie is een visitekaartje, een uithangbord van België.

Wie de aflevering van Koppen gezien heeft, weet precies wat er op dat bord staat. Filip hangt een uiterst negatief beeld van België op en het wordt dringend tijd dat we die usurpators uit Laken buiten schoppen.

Zwartengeel 30 januari 2007 21:34

In NL maken ze zich blijkbaar geen al te grote begoochelingen meer: de twee monarchieën die in de nabije toekomst het meeste kans maken om te verdwijnen, zijn Nepal en BELGIË.

Cyrano 30 januari 2007 21:53

Prins Onbenul. :-D

Hertog van Gelre 30 januari 2007 22:13

Ik heb het niet gezien. Vertel eens.

Havana 30 januari 2007 22:16

Nederlandse royaltywatchers denken dat het beter is dat Filip zijn entourage beter de laan uit stuurt en een modern pr-apparaat op poten zet, dat hem toelaat zich wat "losser" te gedragen.

Daarnaast werd gezegd dat na Nepal België tweede op de lijst staat van monarchiën de verwacht worden te vallen.

Hertog van Gelre 30 januari 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2389418)
Nederlandse royaltywatchers denken dat het beter is dat Filip zijn entourage beter de laan uit stuurt en een modern pr-apparaat op poten zet, dat hem toelaat zich wat "losser" te gedragen.

Daarnaast werd gezegd dat na Nepal België tweede op de lijst staat van monarchiën de verwacht worden te vallen.

Dank u.

Antoon 31 januari 2007 00:17

Citaat:

Zelfs de beste PR consultants ter wereld kunnen van die prins geen goed figuur maken. De man is gewoon onbekwaam en imbeciel.

Desiderius 31 januari 2007 00:50

Wat mij opviel: heeft Mathilde dezelfde kapper als Fabiola ?
Ze zag er uit als een oud en versleten wijveke met dat stijfgelakte kapsel.

(nu we het toch over het lichtere genre van royalty spotting hebben)

Havana 31 januari 2007 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2389720)
Zelfs de beste PR consultants ter wereld kunnen van die prins geen goed figuur maken. De man is gewoon onbekwaam en imbeciel.

Niet met die woorden, maar dat suggereerden enkele Nederlandse royaltywatchers ook. Wat ze nog bij wisten te vertellen is, dat ze het niet zo erg zouden vinden moest hij koning der Belgen worden.
Want dan hebben ze weer wat stof voor een sappig artikel. ;-)

Herr Flick 31 januari 2007 08:03

Nu gaat den taaien die hollanders ook moeten uikafferen allé, !

bij het volgende bezoek aan paleis soestdijk: "Ik ken u , wat doet u, u ziet mij niet graag, ik weet het u ziet mij niet graag ! u zult mij tegenkomen op uw weg, ik ben een man met een missie en ik ben een taaie... "

al die hollanders plat van 't lachen, bij hun broodje kroket...

Lodi 31 januari 2007 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2390055)

bij het volgende bezoek aan paleis soestdijk: "Ik ken u , wat doet u, u ziet mij niet graag, ik weet het u ziet mij niet graag ! u zult mij tegenkomen op uw weg, ik ben een man met een missie en ik ben een taaie... "

Ouwe taaie, joepie joepie jeeeeee.:twisted:

vlijmscherp 31 januari 2007 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 2389788)
Wat mij opviel: heeft Mathilde dezelfde kapper als Fabiola ?
Ze zag er uit als een oud en versleten wijveke met dat stijfgelakte kapsel.

(nu we het toch over het lichtere genre van royalty spotting hebben)

awel dat was onze eerste reactie ook zè!

Ozymandias 31 januari 2007 09:17

Citaat:

Voor mensen die zo hoog oplopen met bronnen, heb ik hier nog geen vermelding gezien van de "soort" journalisten waar het hier over gaat.
Het kwam zogezegd in het nieuws. Op RTL-boulevard, en even later spraken ze gewoon diezelfde journalist. En nog een andere, maar ik kom even niet op de naam van het blaadje... In ieder geval, geen hoogstaande literatuur.
Niet dat het iets afdoet van het slechte imago dat dit koningshuis ons bezorgt, of aan de onkunde van de Prins... Het viel me gewoon op. Omdat het koppen was, en niet telefacts, waarschijnlijk.

Heb de naam van het blaadje even opgezocht: Weekend Royalty...

Bovenbuur 31 januari 2007 10:21

Maar wordt er verwacht dat ze vallen, of dat hun koninkrijk straks geen België meer heet?

omaplop 31 januari 2007 12:29

Waar Mathilde bij de voorstelling indertijd een vlotte, moderne verschijning was, is ze nu toch echt wel soms antiek uitgedost.

Je ziet daaraan ook hoe ze in Laken te werk gaan en in welke tijd ze nog leven.

Jan Meuleman 31 januari 2007 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2390325)
Maar wordt er verwacht dat ze vallen, of dat hun koninkrijk straks geen België meer heet?

koning onbenul zal koning worden van Plopsaland (als Gert Verhulst er mee akkoord is)

Derk de Tweede 31 januari 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2390055)

Paleis Soestdijk staat leeg!:-D

Weezer 31 januari 2007 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias (Bericht 2390177)
Voor mensen die zo hoog oplopen met bronnen, heb ik hier nog geen vermelding gezien van de "soort" journalisten waar het hier over gaat.
Het kwam zogezegd in het nieuws. Op RTL-boulevard, en even later spraken ze gewoon diezelfde journalist. En nog een andere, maar ik kom even niet op de naam van het blaadje... In ieder geval, geen hoogstaande literatuur.
Niet dat het iets afdoet van het slechte imago dat dit koningshuis ons bezorgt, of aan de onkunde van de Prins... Het viel me gewoon op. Omdat het koppen was, en niet telefacts, waarschijnlijk.

Heb de naam van het blaadje even opgezocht: Weekend Royalty...

Niet dat ik hun bladen ooit lees of hun programma's bekijk, maar die twee gasten horen wel bij de vooraanstaandste royaltywatchers van Nederland.

Ozymandias 31 januari 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 2390731)
Niet dat ik hun bladen ooit lees of hun programma's bekijk, maar die twee gasten horen wel bij de vooraanstaandste royaltywatchers van Nederland.

In het land der blinden...
Net zoals Marlène de Wauters bij ons, wrs ? Of die vrouw van Royalty op VTM ? Sorry, maar voor mij vallen royaltywatchers uit de boot als het gaat om serieuze journalistiek.

Herr Flick 31 januari 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2390703)
Paleis Soestdijk staat leeg!:-D

Ja ik kan in mijn oneindige wijsheid ook nie alles weten hé, ;-)

ergens anders dan,

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be