![]() |
Toenadering
Mr Vandenhove
Is het niet mogelijk om terug alle linkse krachten (SP-a, PVDA, LSP, Meervoud, CAP) te bundelen ? Of is het water veel te diep ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus, Pietje, je pleit ervoor om ondemocratische groeperingen als PVDA bij de SP-A te laten aansluiten. De PVDA kan dan volgens u ook meebesturen ?
En ondertussen maar schreeuwen tegen alles wat naar rechts ruikt juist omdat het ondemocratisch is. Dat durft men al eens hypocriet noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we zien dat SP.A-rood als louter schaamplapje wordt gebruikt om het effect van de CAP te ondermijnen, dan is het duidelijk dat de SP.A doodsbang is vna een echte arbeiderslijst op haar linkerflank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beste Persoonlijk hoop ik ook dat we alle linkse krachten ooit eens opnieuw kunnen samenbrengen. Aan mij zal het zeker niet liggen. Mij is ter zake geen enkele inspanning teveel. Met u vrees ik echter, ook omwille van politiek-strategische redenen, zonder over inhoud te spreken, dat het water inderdaad (momenteel nog) te diep is. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
Je begrijpt toch zelf wel dat wat samenwerking betreft met een partij die de Bolkesteinrichtlijn goedkeurt en lijnrecht tegen de vakbonden ingaat, het water inderdaad veel te diep is, ik zou zelfs durven zeggen zo groot als de Grote Oceaan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be