Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Ludwig Vandenhove (sp.a) - 22 tot 28 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=141)
-   -   Toenadering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=78269)

Pietje 31 januari 2007 09:36

Toenadering

Mr Vandenhove

Is het niet mogelijk om terug alle linkse krachten (SP-a, PVDA, LSP, Meervoud, CAP) te bundelen ? Of is het water veel te diep ???

Online 31 januari 2007 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2390214)
Mr Vandenhove

Is het niet mogelijk om terug alle linkse krachten (SP-a, PVDA, LSP, Meervoud, CAP) te bundelen ? Of is het water veel te diep ???

Kaviaarsossen en commies samen : dat moet kunnen. Het duurt geen 2 maand voor de commies de kaviaargeneugten tot zich nemen.

Geertje 31 januari 2007 21:06

Citaat:

Mr Vandenhove

Je vergeet de slippendragers van de SP.a te vermelden : VLD. Welke soms nog linkser zijn dan de SP.a. :?

alharb 1 februari 2007 16:30

Dus, Pietje, je pleit ervoor om ondemocratische groeperingen als PVDA bij de SP-A te laten aansluiten. De PVDA kan dan volgens u ook meebesturen ?
En ondertussen maar schreeuwen tegen alles wat naar rechts ruikt juist omdat het ondemocratisch is. Dat durft men al eens hypocriet noemen.

Pelgrim 1 februari 2007 18:02

Citaat:

Mr Vandenhove

zelf uit de linkse hoek komende zeg ik u: het water is veel te diep. SP.A is namelijk niet links meer.

Pietje 1 februari 2007 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2394272)
zelf uit de linkse hoek komende zeg ik u: het water is veel te diep. SP.A is namelijk niet links meer.

I know, maar eens naar mekaars grieven luisteren kan nooit kwaad.

driewerf 3 februari 2007 22:15

Citaat:

Mr Vandenhove

De LSP is zelf ontstaan uit een afscheuring van de Vonk, die binnnen de SP.A werkt.
Als we zien dat SP.A-rood als louter schaamplapje wordt gebruikt om het effect van de CAP te ondermijnen, dan is het duidelijk dat de SP.A doodsbang is vna een echte arbeiderslijst op haar linkerflank.

driewerf 3 februari 2007 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2394324)
I know, maar eens naar mekaars grieven luisteren kan nooit kwaad.

Generatiepact- 100.000 betogers, de SP.A vond het niet nodig te luisteren.

Pietje 3 februari 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2400795)
De LSP is zelf ontstaan uit een afscheuring van de Vonk, die binnnen de SP.A werkt.
Als we zien dat SP.A-rood als louter schaamplapje wordt gebruikt om het effect van de CAP te ondermijnen, dan is het duidelijk dat de SP.A doodsbang is vna een echte arbeiderslijst op haar linkerflank.

:? SP-a is idd een soort D66 geworden :-(

Ludwig Vandenhove 9 februari 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2400810)
:? SP-a is idd een soort D66 geworden :-(

Beste

Persoonlijk hoop ik ook dat we alle linkse krachten ooit eens opnieuw kunnen samenbrengen.
Aan mij zal het zeker niet liggen. Mij is ter zake geen enkele inspanning teveel.

Met u vrees ik echter, ook omwille van politiek-strategische redenen, zonder over inhoud te spreken, dat het water inderdaad (momenteel nog) te diep is.

Met vriendelijke groeten
Ludwig Vandenhove

Pelgrim 9 februari 2007 20:10

Je begrijpt toch zelf wel dat wat samenwerking betreft met een partij die de Bolkesteinrichtlijn goedkeurt en lijnrecht tegen de vakbonden ingaat, het water inderdaad veel te diep is, ik zou zelfs durven zeggen zo groot als de Grote Oceaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be