![]() |
België eindelijk kampioen!
Belgen kampioen in rijdend vrijen
Volgens een peiling van autoconstructeur Opel heeft 69 procent van de Belgen al seks gehad in een auto. 21 procent daarvan beweren dat dat tijdens het rijden gebeurde. Daarmee zijn wij absolute recordhouder. Het Europese gemiddelde ligt tweemaal lager. 40 procent van de ondervraagden verkiest de parkings langs de autosnelwegen voor hun seksuele avontuurtjes in de wagen. Op de twee plaats komen de veldwegen (38 procent), op drie de bossen (35 procent). 53 procent werd al betrapt tijdens het vrijen. Voor de peiling werden 600 personen ondervraagd via het internet. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=homeArt12 |
artikel uit het hln zeker?
|
Potjandorie! Ik ben sexueel een Belg! 8O
Ik heb ook seks gehad in de wagen langs de autosnelweg, op een veldweggetje, in het bos en in een rijdende auto. Bovendien ben ik ook al betrapt geweest in het bos door een ander koppel die vast en zeker hetzelfde van plan waren. Wie eerst komt, eerst maalt! :mrgreen: |
Nie moeilijk, we staan waarschijnlijk ook statistisch het meest in de file en hoe je't ook bekijkt: er moet leven in de file zijn!
|
LOL
Hopelijk stond dit ook in die mail van Dedecker aan HLN. :D |
Jep, ik ben erbij :)
|
Ik zal wel naief zijn, maar seks in een rijdende auto: houdt dat dan in dat de chauffeur actief meedoet? :?
Kan ik me moeilijk voorstellen, tenzij je een blowjob gelijkstelt met seks... |
|
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be