Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Waarom stemt u op het Vlaams Blok? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7836)

Kim 28 december 2003 22:08

Waarom stemt u op het Blok? Doet u dit voor het migrantenstandpunt of enkel en alleen voor een onafhankelijk Vlaanderen?

Waarom stemt u voor een onafhankelijk Vlaanderen dan op het blok en niet op de N-Va?

U hoeft er niet op te antwoorden, maar het lijkt me interessant de verschillende reacties een keer te lezen... :)

Patriot! 28 december 2003 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Waarom stemt u op het Blok? Doet u dit voor het migrantenstandpunt of enkel en alleen voor een onafhankelijk Vlaanderen?

Waarom stemt u voor een onafhankelijk Vlaanderen dan op het blok en niet op de N-Va?

U hoeft er niet op te antwoorden, maar het lijkt me interessant de verschillende reaties een keer te lezen... :)

Euh, beste Kim, zeer interessante vraag, maar een kleine optie vergeten misschien? :wink:

Kim 28 december 2003 22:11

Welke optie? :)

Patriot! 28 december 2003 22:11

Citaat:

Ik stem niet op het blok!!!! :lol:

Kim 28 december 2003 22:12

Ja, inderdaad... :oops: :wink:

Zeno! 28 december 2003 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Inderdaad.

3. Noooooooooooooooooooooooooooiiiiitttt van mijn leven.

Yann 28 december 2003 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Inderdaad.

Ook als er geen ander alternatief meer is voor jullie?

Patriot! 28 december 2003 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:

Inderdaad.

Dan stemt hij wel op de bub, de meest anti-Belgische partij na NVA en Blok :wink:

Zeno! 28 december 2003 22:26

Citaat:

Citaat:

Inderdaad.

Er zal altijd een alternatief zijn. Anders stem ik wel blanco. Maar op het Blok nooit. Nooit.

PAJOT 28 december 2003 22:32

Omdat ik nationalist ben. Zowel het vreemdelingenstandpunt als de Vlaamse onafhankelijkheid zijn nationalistische standpunten.

bartje 28 december 2003 22:38

Stemmen op het Blok???????? Over mijn lijk!!!! Nooit of te nooit van mijn leven of jamais de ma vie (voor de franstalige blubbertjes :D )

Yann 28 december 2003 22:42

Citaat:

Citaat:

Er zal altijd een alternatief zijn. Anders stem ik wel blanco. Maar op het Blok nooit. Nooit.

Mooi :!:

Lekker Links! 28 december 2003 22:59

Ik zal NOOIT op het Blok stemmen. Tot en met gisteren zou ik mss. nog geschreven hebben (hypothetisch) "dan nog liever op de BUB", maar na vandaag kom ik terug op die stelling. ;)

Yann 29 december 2003 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Ik zal NOOIT op het Blok stemmen. Tot en met gisteren zou ik mss. nog geschreven hebben (hypothetisch) "dan nog liever op de BUB", maar na vandaag kom ik terug op die stelling. ;)

Dan is het met het Vlaams-nationalisme erger gesteld dan ik dacht... :?

Foundation 29 december 2003 01:04

Citaat:

Mag ik vragen naar de reden? De BUB is net een pak minder radicaam geworden, en de ernst voert nu terug de boventoon.

Lekker Links! 29 december 2003 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:

Mag ik vragen naar de reden? De BUB is net een pak minder radicaam geworden, en de ernst voert nu terug de boventoon.

Het woord ernst heeft nooit in het discours van de B.U.B. gepast en zal er waarschijnlijk ook nooit in passen. Alleen jammer dat een jonge partij teruggrijpt naar de anti-democratie en zo bewijst eigenlijk niets geleerd te hebben uit het verleden. Wat ik bedoel.....miss België-verkiezingen zijn democratischer dan heel jullie club bijeen. En dit was nu echt de laatste post over de BUB, want heel die bende amateurs zijn zoveel woorden eigenlijk niet waard. We spreken wel eens verder als jullie het woord democratie eens hebben opgezocht in jullie tweetalige woordenboek en het beginnen toepassen :wink:

Bruno* 29 december 2003 01:38

Citaat:

Citaat:

ernst bij de B.U.B.:
Tacitus, probeer alleen even kalm te blijven en je rede terug te vinden. Je maakt je positie zelf onmogelijk. Besef je dat wel? Wat voor mij een redelijk banale, maar noodzakelijke maatregel was, blaas je op tot ongekende proporties. Leg dat ego even twee minuten af, want dit is toch al te belachelijk. Iedere BUB'er keert zich tegen jou en ziet de zinloosheid in van wat je doet.

Het is nog niet te laat om tot berouw te komen. Je kent mijn e-mail. Nu het nog kan...

Voorzitter H. V.D. Cauter, 27-12-2003

Foundation 29 december 2003 01:44

dubbel...

Foundation 29 december 2003 01:44

Citaat:

Citaat:

Het woord ernst heeft nooit in het discours van de B.U.B. gepast en zal er waarschijnlijk ook nooit in passen. Alleen jammer dat een jonge partij teruggrijpt naar de anti-democratie en zo bewijst eigenlijk niets geleerd te hebben uit het verleden. Wat ik bedoel.....miss België-verkiezingen zijn democratischer dan heel jullie club bijeen. En dit was nu echt de laatste post over de BUB, want heel die bende amateurs zijn zoveel woorden eigenlijk niet waard. We spreken wel eens verder als jullie het woord democratie eens hebben opgezocht in jullie tweetalige woordenboek en het beginnen toepassen :wink:

U kunt het uiteraard weten, u bent lid van de partij en zet zich er actief voor in, u krijgt alle interne communicatie op een gouden schoteltje, waardoor u zich een volkomen objectief beeld kunt vormen van hoe onze partij werkt en in elkaar zit. Uiteraard heeft u de waarheid in pacht. Uiteraard...

(Sjt, het is soms veiliger mensen met sterk dogmatische waanvoorstellingen in de waan te laten...)

Jan van den Berghe 29 december 2003 09:21

Citaat:

De BUB is net een pak minder radicaam geworden, en de ernst voert nu terug de boventoon.

En mag ik dan vragen welke teksten men heeft bijgesteld? Heeft men de piste dan verlaten om van deze staat weer een unitaire te maken? Wil men niet langer de gewesten afschaffen? Is de mythische "individuele tweetaligheid" uit het programma afgevoerd?

Kortom, waaruit blijkt uit de basisteksten dat de BUB "minder radicaal" is geworden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be