![]() |
Licht uit van 19h55 - 20h00
Klein reminderke
5 minuten om de aarde te redden ;) uit de mailbox: Citaat:
|
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
|
Citaat:
Idd, een kleine inspanning met misschien wel grote resultaten :thumbsup: 8-) |
Is milieu dan ook weer zo een links rechts discussie:roll:
|
Citaat:
Ik heb daarnet de wereld al gered door mijn computerscherm enkele seconden af te zetten.;-) |
Citaat:
Daar zit wel iets in hé,hypocriet gedoe van extreem linkse gasten die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden hé;-):lol: |
Die 5 minuten klinken leuk, maar het zal nul effect hebben op de co2 uitstoot. De centrales kunnen voor de 5 minuten niet eventjes op een lager peil gezet worden.
En dan hebben we ook dit nog: Citaat:
|
het is dan ook meer van symbolische aard :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal ter compensatie nog wat licht bij maken dan :lol:
|
Wie aan zo'n actie meedoet gedraagt zich als een onderhorig kuddedier.
|
Citaat:
(beetje gefrustreerd? :lol:) |
Ik zal rond die tijd met de auto op de baan zijn. Ik denk dat ik mijn lichten maar niet ga doven.
|
Citaat:
|
Ik ga mijne verstraler, tis jammelijk maar 500 watt 5 min. aanzetten, gewoon om het elektriciteitsnet toch een beetje te ondersteunen.
|
Citaat:
|
Wat ik vooral spijtig vind is dat dit als een klaar en duidelijk signaal naar de energie-sector en de politiek wordt voorgesteld. Het zou hen dan zogezegd moeten duidelijk maken dat de zaken zoals ze nu gevoerd worden niet meer door de beugel kunnen.
Er wordt echter eigenlijk een totaal ander signaal doorgestuurd, namelijk dat van de totale afhankelijkheid van de actievoerders aan de sector en de politiek. Het heeft iets van een roker die een dag stopt met roken om aan te tonen dat hij niet verslaafd is. |
Wat voor zin heeft dat eigenlijk? Alsof de centrales gedurende die 5 minuten wat minder gaan produceren...
|
Citaat:
Actievoerder: "Hier sé, nu gaade gullie is zien wat voor problemen er zijn." Politicus: "Ja, ik weet het, ik doe ook mee aan de actie." Actievoerder: "Ah, sé, ah, sé, nu oordet is van een ander!" ... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be