![]() |
de KLOOTZAKKEN / BI@TCH - topic
Omdat er overal ter wereld debielen rondlopen, die u mateloos ergeren, en ook op dit forum, krijgt u hier de kans ze publiekelijk te noemen.
Als een moderne variant op de middeleeuwse schandpaal, mag u hier naam en toenaam vermelden van al wie u een doorn in het oog is. sappige details, redenen en andere vuile truken mogen natuurlijk ook vermeld worden: ken geen genade. Om het geheel vlotjes te laten verlopen binnen het kader van de legaliteit van dit forum (geen persoonlijke dingen en zo) heb ik ook een clausule ingelast: art. 1 van het reglement van deze topic zegt: Al wie hier post onderwerpt zich aan dit reglement, en gaat in het bijzonder akkoord met art. 2 art. 2 van dit reglement zegt: Het spreekt voor zich dat elke nickname hier vermeld louter verzonnen is en als metafoor dient. Zodoende is elke gelijkenis van naam of karakteristieken op louter toeval gebaseerd. |
Ik steek alvast van wal: Mittgard vind ik een ongelooflijke debiel. Altijd maar over die onnozele freya bezig zijn, serieus: zoek u een lief mittgard: ZOEK U EEN LIEF!!
|
Omdat de moderatoren* op dit forum meestal wat traagjes van begrip zijn wens ik nogmaals te verwijzen naar mijn art 2 van mijn home-made topicreglement.
* een veralgemening, dit om niet persoonlijk hoeven te zijn en dus geen inbreuk op het forumreglement te veroorzaken. |
Boeiend
|
Ik vind Erwin Vervecken een loser.
|
Citaat:
|
Ga door Maximus
|
deb..
|
Citaat:
zou uw art.2 ook gelden voor een eventuele Nickname van een moderator ? |
Natuurlijk! Mijn systeem is perfect sluitend!
Overigens verwijs ik u graag door naar de "Grote Excusestopic" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be