![]() |
sp.a-gemeenteraadslid Bülent Samanli weigert te zitten naast Vlaams Belang
Citaat:
Of werkt dat enkel in één richting? . |
Oftewel de selectieve verdraagzaamheid van de poco's...
|
Zeer domme uitlating van het gemeenteraadslid, racisme is dit natuurlijk niet (tenzij hij naast geen enkele Belg of blanke wilt zitten), wel discriminatie. Ik hoop dat hij op die VBer zijn schoot moet gaan zitten als straf.
|
Citaat:
|
Dit is net hetzelfde als niet willen trouwen voor een zwarte schepen.
Het volk kiest de schepenen die het wil en trouwlustigen dienen dit te accepteren. Het volk kiest tevens de gemeenteraadsleden die het wil en de andere raadsleden dienen dit eveneens te accepteren. Vervolgen is uiteraard niet aan de orde maar trouwlustigen die de schepen niet accepteren, moeten maar niet trouwen. Gemeenteraadsleden die de andere raadsleden niet accepteren, moeten maar niet zetelen. |
Naar analogie zou 90% van de posters hier dit ook als RACISME moeten bestempelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bewijst maar eens de on-progressieve, bekrompen aard van de SP-A
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen verschil tussen onverdraagzaamheid omwille van huidpigmentering en onverdraagzaamheid omwille van een verkeerde politieke overtuiging. Tegenwoordig hebben de poco's het begrip racisme zo uitgerokken dat ook het geval Bülent er gerust mag onder geklasseerd worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Kleinzielig manneke *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
VB'ers zijn geen ras. Verder een vrij kinderlijke reactie van Bülent, dat is gewoon hetzelfde toepassen als de ideologie die achter het VB zit. |
Citaat:
Met andere woorden : je hebt net zelf bewezen dat Bülent de wet tegen racisme heeft overtreden. |
Citaat:
|
Citaat:
Bizar, rassen bestaan niet, maar diezelfden die het bestaan ervan ontkennen gebruiken dan weer het afgeleide woord 'racisme' als het hun goed uitkomt. En komt het hen niet goed uit, dan is de afgeleide niet toepasselijk en moet er een gematigder woord gekozen worden (om dezelfde lading te dekken, maar om de (veelal allochtone) daders te de-culpabilliseren. |
Citaat:
Waar heb ik ergens gezegd dat er geen rassen bestaan? |
Citaat:
Ik stel voor dat de poco's eens en voor altijd de knoop doorhakken. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be