![]() |
Taliban neemt opnieuw stad in
Voor zei die denken dat het er in Afghanistan rustig aan toegaat en dat de strategie van de VS aan de winnende hand iss, forget it:
Taleban strijders hebben in het Zuiden van Afghanistan opnieuw een stad ingenomen. De stad werd door de Britten verlaten na een vredesovereenkomst met lokale oudsten. Plaatselijke inwoners verlaten de stad uit angst voor bombardementen tegen de aanwezige Talibanstrijders. Ze verlaten de stad dus niet uit angst voor de Taliban, maar uit angst voor de Amerikanen. Belangrijk detail. bron |
Akkoord, een Talibanoverheersing is beter voor Afghanistan, en ook voor de wereld!
Of is er iets anders dat je wenst te concluderen? |
Het is dus de fout van de Britten die niet door hadden dat ze hun aan het lijntje hielden!
Wie kan nu weten of de burgers vluchten voor de Taliban of niet! Ze worden gewoon neergeschoten als ze niet tegen de Amerikanen zijn! |
Een citaatje van dat artikel: [SIZE=2]
Citaat:
[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet je mij eens verklaren. Ik weet wel dat je het omgekeerde bedoeld, maar waarom is een Talibanoverheersing in Afgh slechter voor de wereld. Ik heb er geen last van gehad hier in Genk toen ze er waren, evenmin toen ze weg waren en nog steeds even weinig nu ze terug aan't komen zijn. Verklaar aub. Ok, ff klein detail, er wordt wel veel meer opium uitgevoerd uit Afgh sinds ze weg zijn, dus, is het niet echt beter voor de wereld als ze daar zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, "de Taliban" is een cultuur en manier van leven die je dus niet zomaar kan laten verdwijnen door bommen. "De Taliban" is daar nog steeds overal aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
Pas Rambo 3 gezien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, die Talibans worden blijkbaar ook gesteund vanuit Afghanistan, wat de strijd vrij uitzichtloos maakt. En Pakistan aanvallen is al helemaal geen optie (tenzij men een kernoorlog wenst)
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be