![]() |
http://www.khlim.be/saw/onaantrekkel.../lovetest2.htm
Dit % passen jullie bij elkaar (natuurlijk is het onzin, maar alleen afgaan op het uiterlijk van iemand om hem/haar te be(ver)oordelen is vaak even grote onzin !) Doe de test! ;) Paulus de Boskabouter + thePiano= 95,5% Superstaaf + Knuppel= 41,5% Darwin + Eichmann= 0% Rosse van Rostock + Brugge Veilig en Leefbaar= 88,5% |
Distel + Meeeuuuh = 83%
België + Unitair = 23.5% Vlaanderen + Onafhankelijk = 58,5% Flamingant + Nazi = 0% :!: Bub + Democratie = 33.5% Maandagmorgen + Opstaan = 20% Ik vind em wel goed. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Piano + De metser = 100 %
Kan kloppen. :lol: |
Aangebrande Phönix+Guy Spitaels
45% Ik ben ontgoocheld. Aangebrande Phönix+Paulus 38% Aangebrande Phönix+Paulus de Boskabouter 90,5% Baby, let's go back to the good old days Aangebrande Phönix+Aangebrande Phönicia 11% (huh?) Aangebrande Phönix+zichzelf 17% (Dus toch geen narcissus) Aangebrande Phönix+mean old fat lady 52,5% (Beangstigend) Aangebande Phönix+mean old fat guy 63% (oh my god) |
Aangebrande Phönix + Pijp = 0%
Gelieve dus niet meer te doen alsof. |
Citaat:
dit is het algoritme waarmee gerekend wordt: first = document.loveform.name1.value.toUpperCase(); firstlength = document.loveform.name1.value.length; second = document.loveform.name2.value.toUpperCase(); secondlength = document.loveform.name2.value.length; var LoveCount=0; for (Count=0; Count < firstlength; Count++) { letter1=first.substring(Count,Count+1); if (letter1=='L') LoveCount+=2; if (letter1=='O') LoveCount+=2; if (letter1=='V') LoveCount+=2; if (letter1=='E') LoveCount+=2; if (letter1=='Y') LoveCount+=3; if (letter1=='O') LoveCount+=1; if (letter1=='U') LoveCount+=3; } for (Count=0; Count < secondlength; Count++) { letter2=second.substring(Count,Count+1); if (letter2=='L') LoveCount+=2; if (letter2=='O') LoveCount+=2; if (letter2=='V') LoveCount+=2; if (letter2=='E') LoveCount+=2; if (letter2=='Y') LoveCount+=3; if (letter2=='O') LoveCount+=1; if (letter2=='U') LoveCount+=3; } amount=0; if (LoveCount> 0) amount= 5-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount> 2) amount= 10-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount> 4) amount= 20-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount> 6) amount= 30-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount> 8) amount= 40-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>10) amount= 50-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>12) amount= 60-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>14) amount= 70-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>16) amount= 80-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>18) amount= 90-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>20) amount=100-((firstlength+secondlength)/2) if (LoveCount>22) amount=110-((firstlength+secondlength)/2) if (firstlength==0 || secondlength==0) amount= "Err"; if (amount < 0) amount= 0; if (amount >99) amount=99; document.loveform.output.value=amount+"%"; dus voor elke letter per woord wordt een waarde toegekend van de letters "loveyou". 2 waarde per letter, behalve de y en u, die zijn 3 waard (en de o ook, aangezien de 2 keer een waarde toegekend krijgt: 1 keer 1 en 1 keer 2). dit wordt voor beidi woorden gedaan en die worden samen opgeteld. het resultaat worden opgedeeld in tabellen. Indien de waarde groter is dan 22, is het resultaat 110-((aantal_letters_woord1+aantal_letters_woord2)/2) is de waarde groter dan 20, maar kleiner dan 23, is het resultaat 100-((aantal_letters_woord1+aantal_letters_woord2)/2) enz... laatste is een beveiliging. Indien 1 van de woorden leeg zijn (dus niets ingevuld: foutmelding. Indien het resultaat kleiner is dan 0, wordt het ding gezet op0, indien het groter is dan 99, wordt het gezet op 99. Conclusie: gebruik woorden met zoveel mogelijk de letters van "loveyou", maar maak de woorden zelf niet te groot. En dan heb je altijd een hoog resultaat. |
Mijn god, u heeft ons geloof ontkracht! Zeg ons wat onze nieuwe religie dient te worden, o missionaris!
|
De romantiek wordt er wel hard uitgezogen.
Ik dacht nu dat ik een kans maakte :cry: |
Ik pas naar het schijnt niet bij mijn vrouw ? Iemand ne goeien advokaat ?
|
Citaat:
|
Fernand+chill = 13.5% :lol:
|
Citaat:
|
60% + 40% = 0%
Maar dat wisten we al. ;) |
Citaat:
|
Antoon + Antoon = 44%
Ik pas niet bij men eigen . :? |
:P ik pas 93% bij mijn vrouwtje :D (niet dat ik dat nog niet besefte)
|
Citaat:
ik pas 64% bij mezelf (al bij al nog een goed programma) :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be