![]() |
Toch volgens dit bericht:
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn part mogen die tanks ontploffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel kilometer hebben die al gebold ? 'k zijn misschien wel geïnteresseerd in een tweedehandstankje om de ochtendspits te overleven.
|
Citaat:
|
Ze gaan de werkgelegenheid gaan stimuleren in het buitenland!!!!!!! En het is nen firma die Flacon goed kent en die anders failliet gaat. Zie ge de vetpotten al weer glinsteren?
|
Distel
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle gekheid op een stokje ten spijt, maar eigenlijk is dit wederom een schrijnend voorbeeld hoe onserieus en zelf misdadig politiek in België wel is.
Tevens benadrukt dat weer eens dat een scheiding tussen Vlaanderen en Wallonië voor ons een zeer goede zaak zou zijn. Onze zuiderburen nekken ons waar ze kunnen. Het enige waar wij goed voor zijn is om als onuitputtelijke bron van geld voor hun te dienen. [size=6]WALLONIË IS EEN BLOK AAN ONS BEEN[/size] Hopelijk overtuigd dit voorval weer een deel Vlamingen. |
Citaat:
|
damawallaby,
Citaat:
Je neemt mij de woorden uit de mond. |
Citaat:
|
Citaat:
De staat afbouwen. Dat is mijn doel. Niet een nieuwe opbouwen. |
Distel,
Citaat:
Distel, [size=6]Meeeuuuuh[/size] |
Boer-bavo,
Citaat:
Dat is mijn doel :wink: |
te zot om los te lopen
Kleine opmerking : als de staat iets laat doen , moet dat dan niet via openbare aanbesteding ???? Of mag in de Walen alles door de PS beslist worden ?? |
Ja Duvel, dat had ik mij ook al afgevraagd. Zou daar een openbare aanbesteding voor zijn geweest ?
Als de inspectie van Financien een negatief advies geeft dan legt VandeLanotte dat advies gewoon naast zich neer en beslist op dezelfde dag als de vraag binnenkomt dat het goedgekeurd is. Sorry dat is toch wel heel snel voor iets wat een negatief advies heeft gekregen door de inspectie. Ofwel schaffen we dan maar die inspectie af aangezien men er toch geen rekening mee wil houden ofwel komt er binnen enkele jaren weer een agusta-bis te voorschijn. I smell something rotten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be