![]() |
Jong Verstand
Beste,
Ook zin om je steentje bij te dragen aan de benodige 230.000 stemmen voor de Lijst Dedecker? Goed nieuws dan! Een aantal jongeren zijn met een initiatief gestart om Lijst Dedecker hierin te steunen. Indien je hiervoor interesse hebt of je gewoon vrijblijvend ideëen wil uitwisselen stuur dan een mailtje naar: [email protected] Samen gaan we ervoor! Jong Verstand Je kan ook steeds je vragen hieromtrent kwijt op: http://www.lijstdedecker.be/forum/viewtopic.php?t=98 |
Jong "Verstand" heet dat dan. Onverstandig is misschien een beter woord.
|
Citaat:
Doe mee als je zin hebt om een liberaal signaal te geven. Het programma van Dedecker is heel toekomstgericht en heeft echt oog voor ons jongeren. Laat je stem horen aan de verstarde partijpolitiek in Vlaanderen :) |
Ik doe ook mee aan dit project. Mensen die zichzelf herkennen in de visie van Lijst Dedecker en politiek geïnteresseerd zijn kunnen reageren.
|
Is dat hier het reklameblad voor nieuwe jong-lijsten van politieke partijen ?
Afgezien daarvan: de jong-lijst van De Dekker moet niet "jong verstand" heten, maar wel: "brulkikkervisjes". De leden worden wel verondersteld om een groot inkasseringsvermogen te hebben. Voor 't geval dat ze eens wat dicht in de buurt van de Caudillo zouden komen en op dat ogenblik vergeten te zwijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi initiatief in ieder geval hoor!!!! |
Goed initiatief.
Zeg Schoofzak, als je dan toch graag grappige bijnamen wilt uitdelen dan denk ik dat de LD-jongeren zich dan beter de "Breedbekkikkers" kunnen noemen... ![]() |
Citaat:
|
Ik heb wel zinniger dingen te doen dan mij uit te sloven voor een kazakkendraaier die u achteraf toch niet ziet staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Thx :-D |
Citaat:
ik ben geen idioot. |
alle VLD'ers zouden op Lijst Dedecker moeten stemmen! :)
|
pffft whatever
|
Citaat:
|
Citaat:
GEEF MIJ ZO MAAR EEN JEUGD HOOR |
Citaat:
Er is daar toch al een grote Vlaamse rechtse partij?8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be