![]() |
Antwerpen
(zelfde vragen als aan Huge Coveliers, VLOTT)
Geachte, -Wat vindt u van het akkoord in Hoboken, waardoor men steun nodig heeft van het communistische PvdA om een meerderheid te vormen, is dit geen slag in het gezicht van de democratie? -Wat vindt u van het Antwerps bestuursakkoord en het feit dat er geen schepen van veiligheid is maar wel 1 van dierenwelzijn? -Verwacht u dat er een goed bestuur zal zijn de volgende zes jaar? -Bent u teleurgesteld over de resultaten van VLOTT/VB in Antwerpen? -Wat vindt u persoonlijk van Patrick Janssens? mvg |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mvg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikke spreekverbod? LOL!!!!!
Ik veeg daar -indien opgelegd- sowieso mijn voeten aan |
Citaat:
|
Haha.
Schaamte. Om Wat? Niemand weet exact wat de meer of minderwaarde in absolute cijfers van VLOTT was bij de verkiezingen van 2007. Ik KAN dus bijgevolg geen commentaar geven. Zonder cijfers en juiste gegevens zou dit eerder lijken op datgene wat bepaalde media doen. Een vorm van leugens verspreiden. EN dara doe ik niet aan mee ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja goed dat je niet zwijgt, de dag dat je gaat zwijgen zal wrsch pas de dag zijn dat je het tijdelijke hier voor het eeuwige gaat ruilen, hopelijk nog superlang dus. |
Citaat:
Zegt voldoende over uw engagement bij het Vlaams Belang. |
Citaat:
|
@ HFV:
Ach ja. Het symbool van 'Freedom of speech' (ikke dus) binnenhalen voor extra stemmen en als ik dan mijn 'Vrije meining uit' dan is het...' geen engagement'? Sorry dat ik niet pas in jouw stalinistische gedachtengang. Geen probleem, je mag voor mij in je intellectuele onderdanigheid knielen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen het regime probeerde via processen een volksnationale mening onmogelijk te maken, had men beter een campagne gevoerd uitgaande van dit nationalistische programma zelf (bijvoorbeeld het 70 punten programma) tegen het regime en zich niet baseren op een liberaal principe. Een slogan zou kunnen zijn: Weg met het paarse volksverraad, stem Vlaams Blok ! Een andere: Radicaal en volksnationaal ! Voor een nieuwe ordening ! |
Citaat:
|
Citaat:
en zolang je geen uitzicht hebt op een eveneens vetbetaald en gegarandeerd jobke BLIJF je daar ook. |
Citaat:
Verder kan vrijheid van meningsuiting niet meer dan een middel zijn, nooit een doel op zich. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be