![]() |
Een eigen partij? Lijst Dedecker? VLOTT?
Het is ondertussen duidelijk dat het VB en u eigenlijk niet echt op dezelfde lijn liggen.
Waarom start u eigenlijk geen eigen partij of wordt u geen lid van Lijst Dedecker of VLOTT, die volgens mij toch iets dichter bij uw eigen visie liggen?!? |
Mmmm... ik probeer 'te veranderen binnen bestaande structuren'. Een eigen lijst? 'Lijst Verstrepen' lijkt me wel iets :-)
|
Citaat:
|
En wat? verandert er iets? Voorlopig wel... alhoewel de tegenkrachten sterker worden.
|
Seg, onder ons, als ik dat zo een beetje lees lijkt het mij, dat je op zoek bent naar iets anders..
Zit ik er helemaal naast? |
Citaat:
We weten nu al wel dat ge het grondbeginsel over het Nederlands niet onderschrijft maar welke andere standpunten ook nog? Wilt ge bv van het koeterwaals taaltje dat ge dikwijls gebruikt (een mengeling van Engels en Nederlands) een vierde officiele taal maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bron is uw eigen webwerf waarin ge leden van het VB aanviel omdat ze kritiek op uw taalgebruik hadden. "Enggeestige Oelewappers" zijn dat volgens u. Ook een VB-lid uit Merchtem werd belachelijk gemaakt omdat hij protesteerde tegen te veel Amerikaanse en Engelse muziek. U hebt de gewoonte om mensen als leugenaars uit te schelden zonder enig voorbeeld van die leugens te geven. Ik heb u vroeger reeds gevraagd om mijn zogezegde leugens eens op papier te zetten. Dat hebt u nooit gedaan. Ik smeek u om dit te doen en mij bloot te stellen aan het odium van de mensen daarbuiten. Iemand die begint te schelden heeft de discussie verloren Ik wacht in spanning!!! Trouwens u hebt mijn vraag over "Welke standpunten" niet beantwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
U oogst wat u zaait. |
Citaat:
|
Citaat:
Altijd weer het onderwerp vermijden! U beschuldigt mij van leugens en ik vroeg om deze maar eens op te sommen. Maar daar DURFT ge niet op antwoorden want er zijn geen leugens. Van lafheid en eerlijkheid gesproken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot wat vrije meningsuiting allemaal kan leiden...
Deze topic is alvast om zeep geholpen hierdoor. |
Citaat:
Kwestie van take it or leave it. ZwartWit. |
Citaat:
|
Citaat:
Doet mij eigenlijk meer denken aan de forumsessie met de heer de Man. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be