![]() |
Hoeveel ?
hoeveel vaten hebt ge nu al gekregen voor u stunt, en hoeveel moet ge er nog krijgen ?
hoeveel punten hebt ge voor deze marketing opdracht gekregen ? hoeveel aanzoeken hebt ge nu al gekregen op die GSM nr van die affiche ? met natte lebber, vc :| |
Citaat:
Wel NEE was wel degelijk serieus gemeend, maar ik heb er wel een opdracht rond gemaakt (Kzit in mijn laatste jaar Marketing management).Kweet wel mijn punten nog niet :roll: Wat die aanzoeken betreft, kben ondertussen al 20 keer getrouwd :twisted: Serieus even: die aanzoeken vallen al bij al nog best mee, het merendeel van de mensen die me gebeld hebben belden omdat ze meer info wilden over NEE. Groetjes, Tania |
Wil je ook een 21ste keer trouwen? ;)
|
Citaat:
Met mijn vleugeltjes was dat geen probleem, kheb direct een ereplaats gekregen, kmoest alleen mijn zwart pakje inruilen voor een zwart - wit pakje :twisted: Groetjes, Tania |
Als ge de kienavonden daar beu wordt, laat ge het maar weten.
Ze zeggen trouwens niet voor niets 21ste keer, goede keer! ;) |
Is het dan zo moeilijk om mannen te leren kennen? Zijn zijn echt niet complexer dan Vlaams-nationalisten.:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Tania |
Ik weet het wel. Maar je moet beter zoeken, hè.;-)
Met vrouwen is dat net hetzelfde. De meeste zijn té doorzichtig en dat verveelt op den duur.:-D |
Citaat:
Maar onder controle krijgen is blijkbaar moeilijker. Wat "Nee" betreft. Als politieke partij doe maar.... tkan geen kwaad. Als thesis een 3..... |
Citaat:
Of vergis ik mij? |
Tis de enigste partij waarvan de Marketing manager nog moet afstuderen, en volgens mij met goed resultaat.
Iédere partij is een reclamestunt met een doel. NEE is dat ook... |
Citaat:
Groetjes, Tania |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be