Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=146)
-   -   Lijsttrekker (https://forum.politics.be/showthread.php?t=78826)

ingenious 4 februari 2007 18:25

Lijsttrekker

Hey Tania,

waarom was je eigenlijk geen lijsstrekker? En wordt je dat deze keer wel? Je behaalde de meeste stemmen zie ik, en je lijkt me ook het meest gekend bij het publiek.

Alleszins, veel succes! Ik zie mezelf niet meteen op jullie stemmen, maar ik heb alleszins veel respect voor jullie inzet.

Tania Derveaux 5 februari 2007 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious (Bericht 2402492)
Hey Tania,

waarom was je eigenlijk geen lijsstrekker? En wordt je dat deze keer wel? Je behaalde de meeste stemmen zie ik, en je lijkt me ook het meest gekend bij het publiek.

Alleszins, veel succes! Ik zie mezelf niet meteen op jullie stemmen, maar ik heb alleszins veel respect voor jullie inzet.

Hey,

Om eerlijk te zijn heeft niemand van ons politieke ambities... we hebben geloot om wie lijsttrekker moest zijn en Jan had verloren :lol:

We zijn ook nog met andere dingen bezig ondertussen, en het leek ons het meest efficiƫnte om mij deze keer als lijsttrekker te nemen, omdat ik inderdaad blijkbaar het meest gekend ben (en we veel minder tijd hebben om campagne te voeren).

Veel liefs,

Tania

Pietje 5 februari 2007 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tania Derveaux (Bericht 2405348)
Hey,

Om eerlijk te zijn heeft niemand van ons politieke ambities... we hebben geloot om wie lijsttrekker moest zijn en Jan had verloren :lol:

We zijn ook nog met andere dingen bezig ondertussen, en het leek ons het meest efficiƫnte om mij deze keer als lijsttrekker te nemen, omdat ik inderdaad blijkbaar het meest gekend ben (en we veel minder tijd hebben om campagne te voeren).

Veel liefs,

Tania

Stel nu eens dat iemand verkozen raakt, wat dan ?? Welk programma ga je dan voorleggen ??:-)

Praetorian 5 februari 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2405365)
Stel nu eens dat iemand verkozen raakt, wat dan ?? Welk programma ga je dan voorleggen ??:-)

J-M Dedecker verkopen aan het Pentagon als nieuw hoogtechnologisch wapen om het sektarisch geweld in het Midden-Oosten te laten escaleren.

Mac Don 5 februari 2007 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2405365)

Geen, mag ik hopen!

Dat zou tenminste eens een hele verheldering zijn tov de encyclopedie van de sossen of de zoveelste burgmanifesten van de VLD.;-)

Tania Derveaux 5 februari 2007 20:27

We komen zonder parijprogramma op, zodat mensen op een onpartijdige manier kunnen protesteren. We zullen dus geen partijprogramma voorleggen :lol:

Als NEE een zetel zou halen, dan zou die worden ingenomen en zouden we het geld terugstorten. Vanaf het moment dat we geld zouden aannemen zou onze neutraliteit verloren gaan en zouden we er belang bij hebben om verkozen te worden, te blijven in dat geval. Vandaar dat we alles vrijwillig doen en blijven doen.

Op lange termijn zouden we ervoor ijveren om NEE te laten implementeren in de kieswet. Het zou dan een concept zijn als de Blanco stem alleen moeten wij er dan niet meer voor opkomen. De namen zouden dan vervangen worden door de partijen: ex - groen, ex- spa, ex -vb... en dan zou men kunnen zien van welke partij de ontevreden kiezers komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be