![]() |
Zweepslagen voor drinken en dansen op trouw in Saoedi-Arabië
Citaat:
Hier passen de vreemdelingen zich ook niet aan, en de Vlamingen worden vervolgd als ze het ook maar durven zeggen. . |
Citaat:
Als over de vervolging: doe niet belachelijk. |
Wat mij betreft : Saoudi Arabië volledig isoleren door een wurgend embargo, MAAR het zijn zeer "close friends" vd USA..........dat zal dus niet lukken.
|
Citaat:
1) De vreemdelingen moeten zich ook bij ons aanpassen, en niet omgekeerd. 2) Ook Saoudi-Arabië mag door onze regering eens op de vingers worden getikt. Want de Belgische regering doet ook in het buitenland aan selectieve verontwaardiging, niet enkel in het binnenland. |
Citaat:
|
Citaat:
De VS doen er meer voor dan wij, neem dat maar aan! Lees maar een tekst gevolgd door een vraag/antwoord sessie met Goli Ameri, de V.S. vertegenwoordigster bij de United Nations Commission on Human Rights (UNCHR). Zij is Iraanse van afkomst. Citaat:
. |
Citaat:
Citaat:
Sorry hoor maar die wet lijkt me nu niet zo absurd dat je daarover gaat moeten klagen.Moest het nu handen afhakken zijn omdat je naar een vrouw kijkt ... |
Citaat:
Alhoewel...........de VS heeft eigenlijk geen probleem met dictaturen.....zolang de dictators maar "pro-USA" zijn, is er geen probleem. |
Citaat:
|
Die 433 buitenlanders zullen een wijze les leren uit die zweepslagen. Lijkt me dan ook een goede zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hier hebben we dan ook geen barbaarse wetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be