![]() |
Prins Filip bezoekt projecten ondernemende leerlingen
Citaat:
Maar waar dat prinsenbezoek voor dient is mij een raadsel. Of denkt iemand daar anders over? |
Citaat:
|
Ik vraag mij ook af waarom de prins daar een bezoek brengt: die ondernemende leerlingen moeten zo'n ongelofelijke saaie werkseuten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen em gewoon laten ontdekken (als hij die gave al heeft) wat hij gemist heeft in z'n opvoeding. En hem tegelijkertijd confronteren met het begrip "zelfontplooiing" .. als dat allemaal maar goed komt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een van die projecten was trouwens: val eens uit de juiste broek....
ze hadden nen ervaringsdeskundige nodig... |
Citaat:
|
Citaat:
|
In het Githo van Nijlen hadden ze een project gemaakt genaamd "groene motor".
Het bestond erin om vertrekkende van koolzaadolie een tdi-dieselmotor aan te drijven die op zijn beurt een asynchrone (electrische) motor moet aandrijven om electriciteit op te wekken. Om van koolzaad koolzaadolie te maken heeft men energie nodig. Daar verliest men een deel van de potentiële energie bij. Met die olie dan een dieseltje aandrijven met ?40%? rendement, om dan electriciteit op te wekken aan 90%? Die zijn niet goed bezig, daar is niks mee te verdienen. Dat is zoals van Antwerpen naar Brussel rijden via Oostende. |
[
|
Citaat:
|
Ik denk dat zelfs de prins zich niet wilt spiegelen aan zo'n seuten.
Gij wel? Moeten echt van die "toffe" jongeren zijn. Met van die kleurloze kleren, om in de massa op te gaan. Ik durf wedden dat ze dat als een extase ervaren. |
[quote=Bhairav;2405660]Ik denk dat zelfs de prins zich niet wilt spiegelen aan zo'n seuten./quote]
zo'n seuten zullen wellicht veel verder geraken in hun leven dan jij:roll: |
Wat die onder "ver" verstaan heeft nu eenmaal geen betekenis voor mij. Dus echt verder staan ze niet, alleen vanuit een voorgeprogrameerd maatschapijvriendelijke seutenperceptie, die gij er op na houdt omdat ge u buiten de context van de samenleving niet kunt plaatsen. Referentiekaderhoer.
|
Citaat:
|
Is het niet waar misschien? :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be