![]() |
Wat is voor jullie het mooiste moment van 2003 geweest?
Voor mijzelf was in de familiale sfeer de eerste dag naar school voor mijn zoon het mooiste moment. Op het vlak van het wereldnieuws was het mooiste moment zeer onlangs: "Ladies and gentlemen, we got him!" |
U bedoelt 2003 natuurlijk.
|
Citaat:
dit is een van de mooiste momenten van 2003, voor de bush lovers :P :wink: |
(Vrij naar)Antoon:
Wat zal voor jullie het mooiste moment van 2004 zijn? ydde: De vermoedelijke verkiezingsuittslag :lol: |
De geboorte van mijn neef namelijk: Siebe en natuurlijk ook de overwinning van de linkse in Irak (na Amerika Sabbam heeft verwijderd).
|
Mijn mooiste moment in 2004?
Euhm... Ik wens er elke dag een. |
Het mooiste moment van 2004 tot nu toe: wakker worden langs m'n allerliefste.
Tot zover m'n macho-pose. :oops: |
De titel is verbeterd. Sorry hoor. :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar is de tijd dat 17-jarigen het goede voorbeeld gaven.. |
Het moosite moment voor mij in 2003 ?
Het moment dat ik plotseling dat jaar besefte dat ik nog zo veel van mijn vrouw hield en dat op een ogenblik dat we beiden onmerkbaar stilaan uit mekaar begonnen te groeien en net op hetzelfde ogenblik inzagen dat we mekaar voor geen geld ter wereld konden missen. En sindsdien voel ik mij terug net een puber in plaats van een verlebberde 40-er Das persoonlijk maar het was mijn mooiste moment. En zeker de mooie maanden die daarna volgden. En mijn les voor iedereen voor 2004 en ook wijze raad : werk aan je geluk en aan je liefde. Elke dag opnieuw. De enige manier voor succes. |
Citaat:
|
Ik durf ook al lastige mensen bitch-slappen. Take a hint. ;)
|
De Lord Of the Rings natuurlijk!
|
Amai, lien, uw allereerste bericht en we weten al direct wat voor iemand ge zijt!
Schone film ja, maar hét moment van 2003?? |
Ik vond hem een beetje tegenvallen tegenover de eerste 2.
|
Citaat:
En nu maar hopen dat die "allerliefste" hetzelfde denkt natuurlijk :wink: |
Citaat:
Persoonlijk: schitterend nieuw lief |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be