![]() |
[size=6]Zo mensen, ik stop voor vandaag, ga straks een pintje drinken en mij hopelijk wat amuseren. Ik wens iedereen, en met iedereen bedoel ik dan ook echt iedereen, boven alle partij en/of ideologische tegenstellingen heen, een goed en zeker een héél gezond 2004 toe.[/size]
Ik hoop dat de moderators dit ff toestaan. |
Citaat:
|
Aan alle mensen wens ik véél liefde, vriendschap, geluk, genegenheid in 2004. Moge het een fantastisch jaar worden.
Voor 2004 wens ik jullie een flinke dosis vriendschap en een stralende glimlach om van alle mooie dingen te genieten een bloeiende gezondheid en héél véél geluk om te slagen in al uw ondernemingen een stevige greep liefde zodat de zon altijd in jullie hart mag schijnen. En vooral: wees een beetje lief voor elkaar en neem de mensen zoals ze zijn. |
Als de moderators dit niet toestaan dan schrappen we ze van onze goede wensenlijst.
Voila. Voor de rest wil ik mij bij Eugene aansluiten en iedereen hetzelfde toewensen. En denk er aan : niet te zat, niet te zot, voor een keer niet tegendraads zelfs. En denk er ook aan : als je het nieuwe jaar knallend wil inzetten :WEES VOORZICHTIG MET VUURWERK AUB. Kan er iemand dat herhalen en in een kleurke zetten aub. (die hoofdletters bedoel ik) |
Citaat:
Aan de rest, eveneens een gelukkig 2004 toegewenst. |
Hier mijn gemeende wensen van goede wil,wit,bruin;geel of groen het maakt niet uit wie,maak plezier en denk aan BOB. :wink: :wink: :D
|
Aan allen het beste toegewenst voor 2004 en feest maar is goe van den avond!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:wink: :oops: :lol:
|
Van mij uiteraard ook een gezond en verdraagzaam 2004 voor iedereen!
Want we zijn toch maar zo'n korte tijd op deze aardkloot dat we er maar beter ten volle van genieten! Als we dood zijn is er niks meer.... Enfin, voor ik hier begin over de "zin van het leven".... profiteer ervan mensen, geniet van elke moment, maak plezier, leef en laat leven......... en niet te zat hé 8) |
das een goei mannen en mercie zenne, maar stond daar niet eerst : STEM TEGEN DRAADS ?
|
Nee dat stond er niet :lol:
|
Citaat:
Stem wat je wilt, maar verlies bij je keuze de paarsgestreepte reuzenkaketoe niet uit het oog. Nogmaals: Een voorspoedig 2004 gewenst! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
[size=2]Mierenneuker! [/size] :wink: |
Citaat:
|
VOOR IEDEREEN EEN GELUKKIG EN SCHITTEREND 2004!!!
EN NEEM HET ER MAAR EENS GOE VAN DEZE AVOND OM TERUG MET VÉÉL MOED ER TEGEN AAN TE GAAN WANT 2004 BELOOFT VEEL SPEKTAKEL TE WORDEN en stem Vlaams Blok :D ![]() |
Er stond:
"En denk er aan : niet te zat, niet te zot, voor een keer niet tegendraads zelfs." Maar, iedereen is vrij om te stemmen voor de partij die hij/zij verkiest, als het maar de [size=7]N-VA[/size] is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be