![]() |
Peilingen - Klopt dit wel???
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
"Oh neen! Toch niet het VB!! Kan niet, met al die zandnegers..." :roll:
|
De tekst en de grafiek geven juist het omgekeerde beeld of vergis ik me nu???
|
liggen de stijgingen en de dalingen niet binnen de foutenmarge?
|
Citaat:
|
Maar de grafiek zegt juist het omgekeerde van de tekst of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch logisch. In een wereldstad ben je met het vb gedachtengoed niks é, da werkt contraproductief
|
Ik had me voorgenomen er niets over te schrijven. Het klinkt namelijk zo ongeloofwaardig als je de verdediging opneemt van iemand waarmee je belangen deelt.
Het lijkt dan zo snel op een toffe-jongens-onder-elkaar-clubje, het ons-kent-ons dat ik de linkse kerk zelf verwijt, het mekaars-piemel-vasthouden dat zo kenmerkend is voor obscure figuren zoals de redactie van De Morgen, de leden van Blokwatch en de steuntrekkers van het Centrum voor Ongelijke Kansen en Racismeverspreiding. Op aandringen van Karel De Gucht pleegde Yves Desmet niet alleen een ongegeneerde karaktermoord op prof. dr. Frank Thevissen van de VUB, maar veel erger nog: wetenschappelijk onderbouwde informatie wordt bewust achterstevoren gedraaid en ons leugenachtig in de maag geslitst. De Stemmenkampioen is zijn stem kwijt. Frank Thevissen is van bij de start lid van de Raad van Advies van het maandelijkse mediamagazine AchterhetNieuws, waarvan ik de uitgever ben. In het kader van deze professionele relatie, dacht ik eerst de verdediging van Frank aan de altijd zegevierende Waarheid over te laten. Maar de situatie is zo gortig, zo kotsmisselijk makend, geworden dat ik niet langer meer mag zwijgen. Geplaatst door Luc van Balberghe. Misschien verklaart dit meer. Kon je lezen op web "vrij van zegel" van voornoemde journalist. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien verkeerd gevalideerd. Heb je overigens misschien een rechtsreekse link vanuit de site ipv een bijlage? |
link:http://stemmenkampioen.hln.be/index2.html
Je moet je daar wel voor registreren! |
Citaat:
|
![]() De 2003 resultaten en de vorige peiling, zijn andere vergelijkingspunten hé |
mooi zo.
we zullen de champagne al koud zetten. 8-) |
Als ze de stemmenkampioen dan toch gaan vervalsen dan kunne we ze misschien boycotten, of te minsten een oproep tot boycot lanceren
|
Citaat:
|
Weet er iemand hoe het nu eigenlijk zit met de stemmenkampioen? Gaan ze in vereffening of niet, want waarom gaan ze anders gewoon door!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be