![]() |
Vraagje aan de Nederlanders op dit forum.
Ik zit graag op jullie kap, maar af en toe heb ik jullie advies nog eens nodig... :-P
Gezien ik niet zo fantastisch ben in route's uitstippelen en zo heb ik een vraagje. Ik zou binnenkort naar de haven van Rotterdam moeten en ik vroeg me af of jullie me konden helpen met: - een goede route voor de wagen (de korste weg als het kan) - een alternatief met de trein (en hoe ik vanuit het station het snelst naar de haven raak). Mercikes! :) |
www.mappy.be :lol:
|
Citaat:
|
Antwerpen - Breda - Rotterdam is het snelst.
Moet je bij de havens zijn, dan de A15 bij Ridderkerk volgen. Bij benzinepompen rond Rotjeknor hun je kaarten kopen van het havengebied. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 |
Citaat:
Heb je misschien enig idee hoe lang ik erover doe met de wagen? |
Citaat:
|
kan je niet met de boot via het schelde-rijnkanaal gaan 8-)
|
Citaat:
Rotterdam Stad 1 uur. Bij welke haven moet je zijn? http://nl.wikipedia.org/wiki/Haven_van_Rotterdam |
Citaat:
|
Citaat:
Als je in Maastricht bent, kan je dan eens binnenwippen in de 'Smokey' en ze daar de groeten doen... Bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotterdam? Waar ligt dat dan?
|
Citaat:
|
Gewoon de A12 volgen... langs haven van Antwerpen. tot achter Roosendaal, Rotterdam volgen tot je een afrit richting Zierikzee (a50) tegenkomt , die nemen , eindje verder terug Rotterdam volgen en je rijdt veel korter en met minder files naar Rotterdam..(je komt dan op de 15 uit dicht bij de beneluxtunnel)
Af en toe moet ik ook in die haven zijn.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be