Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Was Wouter Van Bellingen actief bij VNJ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79180)

johan 7 februari 2007 11:36

Was Wouter Van Bellingen actief bij VNJ?

De zwarte (huidskeur) schepen van Sint Niklaas zou in zijn jeugd lid geweest zijn van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond.
(Voor De Morgen is het steeds het "uiterst rechtse" VNJ.)
Info van een gewezen lid van het VNJ.
Wie kan dit bevestigen?

Straks blijkt nog dat de koppels die niet door hem willen getrouwd worden gefrustreerde AFF-ers zijn....

Antoon 7 februari 2007 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johan (Bericht 2411111)
De zwarte (huidskeur) schepen van Sint Niklaas zou in zijn jeugd lid geweest zijn van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond.
Wie kan dit bevestigen?

Straks blijkt nog dat de koppels die niet door hem willen getrouwd worden gefrustreerde AFF-ers zijn....

:lol: :lol:

jan hyoens 7 februari 2007 11:57

Ik blijf benieuwd naar de nationaliteit van de koppels. Naar het schijnt zou er zeker één koppel Turks zijn maar ik had toch graag een bevestiging van deze bewering gekregen.

Starkan 7 februari 2007 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2411194)
Ik blijf benieuwd naar de nationaliteit van de koppels. Naar het schijnt zou er zeker één koppel Turks zijn maar ik had toch graag een bevestiging van deze bewering gekregen.

Dan kan je nog eens lekker 'Turken bashen' eh, :kwijl: :kwijl:

jan hyoens 7 februari 2007 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 2411258)
Dan kan je nog eens lekker 'Turken bashen' eh, :kwijl: :kwijl:

Hopelijk heb je een dweil bij de hand want kwijlen op uw toetsenbord is niet gezond.

Tegendradigaard 7 februari 2007 13:40

Citaat:

Dat zou een verklaring kunnen betekenen waarom er geen proces wordt aangespannen he...

Jonas Elossov 7 februari 2007 14:29

Citaat:

Zou het d�*�*rom minder racistisch zijn misschien?

W�*�*rom zou dat - stel dat het waar is, want ik geloof er geen bal van - relevant zijn.

jan hyoens 7 februari 2007 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 2411679)

W�*�*rom zou dat - stel dat het waar is, want ik geloof er geen bal van - relevant zijn.

Wel omdat dan de bewering van sommigen dat het Belang hier weer onrechtstreeks verantwoordelijk voor is nogal belachelijk zou overkomen.

Kay_ 7 februari 2007 14:50

Citaat:

ze beginnen zulke dingen te verzinnen om zo allochtonen in een slecht daglicht te stellen. Er zijn geen bronnen, enkel wat fantasie.
En nu ze beginnen fantaseren dat een van de koppels allochtoon was zul je zien dat ze het ineens wel racisme vinden.:-D

jan hyoens 7 februari 2007 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2411772)
ze beginnen zulke dingen te verzinnen om zo allochtonen in een slecht daglicht te stellen. Er zijn geen bronnen, enkel wat fantasie.
En nu ze beginnen fantaseren dat een van de koppels allochtoon was zul je zien dat ze het ineens wel racisme vinden.:-D

U weet dus dat de koppels allemaal autochtoon waren? Welke bronnen heeft u?

willem1940NLD 7 februari 2007 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2411772)

Begin je ongerust te worden?

dwaalspoor 7 februari 2007 19:49

Jeps, nu staat Els Van Weert niet meer alleen met dergelijk "zwart" verleden:-D

dwaalspoor 7 februari 2007 19:51

Citaat:

hihi, grappig. Eens het niet meer past doet het zoveeel pijn:lol:

duveltje382 7 februari 2007 19:55

Grappig topic :lol:

Raven 7 februari 2007 21:02

Citaat:

Lijkt me ook straf, en dat omdat ze zouden willen trouwen voor een Vlaamse schepen.

Maar dat Turken of Noord-Afrikanen totaal niets moeten hebben van negers, dat kan ik geloven hoor ;-)

Jonas Elossov 7 februari 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dwaalspoor (Bericht 2413120)
hihi, grappig. Eens het niet meer past doet het zoveeel pijn:lol:

Laat de armen van geest in vreugde leven...

jef 7 februari 2007 21:43

Een onderwijzeres basisschool in Antwerpen vertelde me eens dat er een Negertje niet in de klas mocht van de Mak*kskes.

jan hyoens 8 februari 2007 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 2413395)
Laat de armen van geest in vreugde leven...

Jij moet een ongelofig gelukkig mens zijn.8-)

De Knut 8 februari 2007 09:41

Citaat:

(...

Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat de familie Van bellingen uit St-Niklaas behoorlijk "zwart" was.. en neen, niet van vel.

Bierke 8 februari 2007 09:48

Citaat:

Wie kan dit bevestigen?

Zou me verwonderen dat hij voordat hij naar de scouts kwam nog bij het VNJ gezeten heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be