![]() |
Was Wouter Van Bellingen actief bij VNJ?
De zwarte (huidskeur) schepen van Sint Niklaas zou in zijn jeugd lid geweest zijn van het Vlaams Nationaal Jeugdverbond.
(Voor De Morgen is het steeds het "uiterst rechtse" VNJ.) Info van een gewezen lid van het VNJ. Wie kan dit bevestigen? Straks blijkt nog dat de koppels die niet door hem willen getrouwd worden gefrustreerde AFF-ers zijn.... |
Citaat:
|
Ik blijf benieuwd naar de nationaliteit van de koppels. Naar het schijnt zou er zeker één koppel Turks zijn maar ik had toch graag een bevestiging van deze bewering gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk heb je een dweil bij de hand want kwijlen op uw toetsenbord is niet gezond. |
Citaat:
|
Citaat:
W�*�*rom zou dat - stel dat het waar is, want ik geloof er geen bal van - relevant zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu ze beginnen fantaseren dat een van de koppels allochtoon was zul je zien dat ze het ineens wel racisme vinden.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeps, nu staat Els Van Weert niet meer alleen met dergelijk "zwart" verleden:-D
|
Citaat:
|
Grappig topic :lol:
|
Citaat:
Maar dat Turken of Noord-Afrikanen totaal niets moeten hebben van negers, dat kan ik geloven hoor ;-) |
Citaat:
|
Een onderwijzeres basisschool in Antwerpen vertelde me eens dat er een Negertje niet in de klas mocht van de Mak*kskes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be