![]() |
Speciale handelsgids voor Vlaams-nationalisten
Citaat:
|
Dit is een grap? Toch?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta al te trappelen voor te weten tegen welke winkels ik men rotte eieren kwijt kan!:lol::lol::lol: (degene die niet in het boek staan!;-):-D)
|
Dus blijkbaar toch geen grap.
Alweder een bewijs dat militeren voor het Vlaams Belang uw (psychische) gezondheid ernstige schade toebrengt. Misschien een idee om van die waarschuwingsstickers die we kennen van de sigaretten op partijkaarten van het VB te kleven (aangetaste hersenen met een boodschap 'VB stemmen brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe). Alle gekheid op een stokje, hier is toch niemand op dit forum -hoe VB gezind ook- die dit serieus neemt? |
Het is maar de vraag of je plaats in die gids voordelen zal opleveren?
|
Laat die gids er maar komen.
Kan ik gelijkgezinden tenminste ondersteunen in hun economische activiteiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet zo niet , ben aan't verbouwen en ik zie en hoor toch ook eerst rond naar Vlaamsgezinden , die krijgen voorrang |
ik ben benieuwd of daar veel bedrijven gaan aan meedoen, een positieve boodschap is dit zeker niet...
|
Vlaams-nationalisten zijn gewoon gek. Dit is dus geen grap. Dit is gewoon een uiting van hun "zijn". Gek, dus.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Evengoed maakt deze zet op mij een onaangename tot onzindelijke indruk, handel hoort voor mij een vrije zaak te blijven. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Blokkers toch... Die zitten ook nooit om een goeie grap verlegen. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be