![]() |
lachen verbieden ?
altijd maar werken werken werken
ook voor een politicus zal het wel van dat zijn he moet er niet af en toe eens tijd voor plezier zijn ? moet een mens altijd ernstig zijn ? U ontspant neem ik aan toch ook wel eens af en toe bij deze dan de vraag hoe u dat dan het liefste doet of moeten we lachen en plezier maken maar meteen verbieden omdat het de productiecijfers naar beneden haalt ? met dank bij voorbaat voor uw reactie |
En goede mix van werken en ontspannen zou heel deze vraag overbodig maken. Ik lach op mijn werk nog het meeste van allemaal ......
|
Citaat:
Kortom... Welkom in politiek ! (LOL) Lachen en zwanzen, leven, uitgaan, genieten, passie... niets is mij vreemd.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Nee,Jürgen je zult de politiek iets ernstiger moeten nemen hoor !!!! |
Citaat:
Mensen zijn van nature gemotiveerd om vooruit te geraken, men moet ze alleen niet demotiveren en zelfs verbieden om te werken, zoals nu gebeurt allemaal de schuld van de betuttelende maatregelen van de soccen :twisted: een vrije markt is echter een markt die ook toegankelijk is voor de kleintjes die les moeten de liberalen nog leren maar ik wordt weer veel te serieus :roll: :-D |
Citaat:
jurgen, vergeet niet dat armen in dit systeem veelal niet mogen werken vooraleer ze ervan te verdenken niet te willen men moet ze dus niet verplichten ( veel te ernstig ) het verbod om iets te ondernemen moet alleen worden opgeheven !!! ( iets verbieden is ook al ernstig en dus ook verre van tof ) soit een vrije markt is ook toegankelijk voor ons zoniet is het geen vrije markt ( en dus een veel te ernstige en saaie markt :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Verhofstadt heeft groot gelijk met zo veel mogenlijk mensen aan het werk te helpen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be