![]() |
forumVERKIEZINGEN
Stel. Het zijn verkiezingen in België. Elk forummer is een politieke partij.
Op wie zou u dan stemmen: en waarom? Bij Voorbeeld. Ik zou op MaXiMuS stemmen omdat -hij rechts is, maar geen vlaams belang idioot -conservatief is -katholiek is -voor het milieu is, en dus voor nucleaire centrales, ITER, etc -voor zeer lage belastingen is enfin, het is maar een vb. op uzelf stemmen mag natuurlijk niet. |
Ik zie niet meteen iemand die daarvoor in aanmerking komt.
Om toch maar iémand te noemen: Filosoof. |
Jos Verhulst
omdat als ik een stukje van hem lees, ik altijd iets bijleer. |
Ik zou Hans1 kiezen omdat niemand op dit forum meer doet voor de promotie van het Vlaams-nationalisme.
|
Uh-huh ... omdat ze weer zo'n geile avatar heeft ... maar ook en vooral, omdat ze tenminste van gedacht durft veranderen.
|
garfield
die staat voor alles waar ik ook voor sta |
ik zou op mittgard stemmen.
uit medelijden. hij is zo dom dat politiek het enige vak is waar hij op zijn plaats zit en geen kwaad kan doen. |
Zolang dit maar niet leidt tot een personencultus daar ben ik één mijner leuzes ingedachte (gij zult géén gesneden beelden maken en deze aanbidden) volledig tegen, anderszijds zullen VLD-toestanden bij deze zeldzaam zijn (Hoewel we natuurlijk nooit weten hoeveel mensen er achter Hans1 staan)
|
Pindar.
|
filosoof
verhulst hans1 uhu garfield mietgard pindar voorlopig allemaal 1 stem |
Ik stem voor Jozef Ostyn. Het is een integer man, respectvol naar anderen toe, onderbouwt z'n stellingen zonder arrogant te worden...
|
Citaat:
Zoveel kwaliteiten, dat kan niet gezond zijn...! |
Citaat:
|
Citaat:
|
om mijn campagne officieel te starten
ziehier dit (relevante????) filmke http://www.youtube.com/watch?v=6yMXjQL32BI de musical "Promise Promise" staat in de steigers 8-) |
Raf
(alleen al de besliste, doch waardige manier waarmee hij de eeuwig terugkerende aanvallen van het preutse en bekrompen anti-holebi volkje van antwoord blijft dienen, verdient de nodige waardering) |
Citaat:
plots krijgt uwe nick een heel andere betekenis... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heu, moeilijk!
Ik ga voor: IlluSSion667, omdat die de extremen probeert te verzoenen en ook de minder politiek correcte waarheden naar boven durft te brengen. Circe, omdat die ongezouten haar mening durft te zeggen. Ehrlich en Hellfigger: ben het niet altijd met hen eens, maar zijn best leuk Bobke, goede onderbouwde commentaar. Jazeker, omdat ik dol ben op katten Pfff, verder gooi ik iedereen in het forumparlement. Dat blijft het leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be