![]() |
Ooit wél ambities in de politiek ?
Tanja,
Ik heb getracht Uw antwoorden op de posts allen te lezen, en meen te mogen besluiten dat Uw initiatief 'NEE' in wezen geen politieke bedoelingen heeft, in die zin dat U geen standpunt wil innemen omtrent maatschappelijke vraagstukken, het recht op een NEE-stem uitgezonderd. Desondanks heb ik het idee dat U zelf het politieke gebeuren niet geheel ongenegen bent, al was het maar omdat Uw project - wat ik eerder een filosofische denkoefening zou noemen - toch getuigt van een zeker inzicht in het politieke spel. Mijn vraag naar U persoonlijk (dus niet als NEE-vertegenwoordigster): welke maatschappelijke vraagstukken dienen volgens U proritair een politiek antwoord te krijgen ? En dan is het onderwerp van mijn topic natuurlijk de volgende vraag. Ik houd hierbij de vraag zo algemeen mogelijk omdat ik begrijp dat U op dit forum waarschijnlijk geen specifiek antwoord zal kunnen/mogen/willen geven. PS: als dit off-topic zou zijn, dan neem ik aan dat de moderatoren hier een slot op zetten en excuseer ik mij alvast voor de vraag. Diplomatius. |
Citaat:
Sorry, maar ik kan op je eerste vraag dus geen antwoord geven.:oops: Wat je 2e vraag betreft: ik heb geen politieke ambities. Kzal me dus nooit aansluiten bij een partij. Kwerk liever vanuit het middenveld :lol: Groetjes, Tania |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be