Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=145)
-   -   politicsinfo.net (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79218)

Prien G. 7 februari 2007 15:41

politicsinfo.net

Verstrepen , mr

Naar het schijnt bent u de stichter van politicsinfo.net .

Ben je daar de laatste tijd nog gaan kijken wat het is daar een ranzige boel geworden, het kruim van de VB racisten zit daar vrolijk en openlijk de grootste en ook goorste onzin uit te kramen

Was het in uw tijd ook al zo'n "bruin" forum & wat vindt u van de huidige gang van zaken

cheers

Prien

garfield 7 februari 2007 15:47

Vrijheid van mening is er voor iedereen.

Jürgen Verstrepen 7 februari 2007 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prien G. (Bericht 2411970)
Verstrepen , mr

Ben je daar de laatste tijd nog gaan kijken wat het is daar een ranzige boel geworden, het kruim van de VB racisten zit daar vrolijk en openlijk de grootste en ook goorste onzin uit te kramen

Was het in uw tijd ook al zo'n "bruin" forum & wat vindt u van de huidige gang van zaken

cheers

Prien

Ben inderdaad stichter geweest van politicsinfo waar het forum 1 klein onderdeel van was. Dat is nu overgebleven van het hele project na de overname door Roland Duchatelet, eind 2003. Ik zal eerst eens moeten lezen vooraleer iets te zeggen over wat jij noemt de onzin enz.. Ben er al lang niet meer geweest. Vroeger werd er nogal veel mankracht gestoken in de forumbegeleiding en wisten we goed evenwicht te houden door een vrij strakke moderatie.

Pietje 7 februari 2007 16:24

Citaat:

Verstrepen , mr

cheers

Prien

De schrijfsels op dat forum (nu ja, forum....) zijn zeer bevorderlijk voor mijn stoelgang. 8-)

Jürgen Verstrepen 7 februari 2007 16:27

Ik wel wel best eens een discussie willen voeren over de grenzen van vrije meningsuiting (grijns)

garfield 7 februari 2007 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen (Bericht 2412161)
Ik wel wel best eens een discussie willen voeren over de grenzen van vrije meningsuiting (grijns)

Met mij zou dit pas saai zijn (zitten vermoedelijk op dezelfde golflengte) .
Alles moet kunnen (wat niet wil zeggen dat ik elke opinie ok vind natuurlijk)

Prien G. 7 februari 2007 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen (Bericht 2412161)

awel start

Verstrepen , Mr

Wat is voor u de grens van friedom of spietsj

bek toe joe , sir

De Prof 7 februari 2007 18:58

Citaat:

Verstrepen , mr

cheers

Prien

Wel, wel...

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...
Open eens een poll, over wie er hier voor het VB stemt.

Je zal zien, dit forum is even 'bruin' als politicsinfo.
Nu ja, door het feit dat u de termen als 'bruin', 'ranzig' en racisten hanteert.
Weten we al van waar de wind komt. :roll:

Wie het schoentje past, trekken het aan....

De Prof 7 februari 2007 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen (Bericht 2412108)
Ben inderdaad stichter geweest van politicsinfo waar het forum 1 klein onderdeel van was. Dat is nu overgebleven van het hele project na de overname door Roland Duchatelet, eind 2003. Ik zal eerst eens moeten lezen vooraleer iets te zeggen over wat jij noemt de onzin enz.. Ben er al lang niet meer geweest. Vroeger werd er nogal veel mankracht gestoken in de forumbegeleiding en wisten we goed evenwicht te houden door een vrij strakke moderatie.

Qua 'vrije meningsuiting' is PI beste politiek forum dat er bestaat.
Men gaat daar niet voor elke 'scheet' klagen en zagen bij de moderators.
Ik weet niet of dat vroeger zo was?

Daarbij, één van uw uitspraken is altijd geweest:

Ik zit veel liever tegenover iemand die zen mening in alle geuren en kleuren verspreidt, dan iemand die stilletjes zwijgt, want dan weet je niet wie er voor u zit. ;-)

Mac Don 7 februari 2007 19:24

Politicsinfo ken ik nog, al ist lang geleden...

Er zijn nog vrije meningsfora, zelfs waarvan de naam hier gecensureerd is... :roll:

Den Duisteren Duikboot 7 februari 2007 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen (Bericht 2412108)

Na de aftocht van Maarten Malaise is het toch lelijk ontspoord. Kristof Vereecke kijkt er eigenlijk niet meer naar om. Ik weet zelfs niet meer zeker of Duchâtelet nog iets te maken heeft met PI. Het forum wordt vandaag gemodereerd door drie Vlaams Belang'ers, waarvan twee behoorlijk extreem. Vriendjespolitiek tiert er welig; moderators doen niet eens moeite om ten minste de schijn van onpartijdigheid hoog te houden; veel gescheld en weinig inhoud. Het is eigenlijk wel droevig dat de bakermat van de politieke discussieforums vandaag niet meer is dan een onderonsje van vaste stamgasten die elke rechtse nieuwkomer doodknuffelen en elke linkse nieuwkomer, onder het wegkijkend oog van de moderatie, buiten pesten. Tragisch.

Duvel 7 februari 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Don (Bericht 2413003)
Politicsinfo ken ik nog, al ist lang geleden...

Er zijn nog vrije meningsfora, zelfs waarvan de naam hier gecensureerd is... :roll:

stormfront ? :lol:

Duvel 7 februari 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2413388)
Na de aftocht van Maarten Malaise is het toch lelijk ontspoord. Kristof Vereecke kijkt er eigenlijk niet meer naar om. Ik weet zelfs niet meer zeker of Duchâtelet nog iets te maken heeft met PI. Het forum wordt vandaag gemodereerd door drie Vlaams Belang'ers, waarvan twee behoorlijk extreem. Vriendjespolitiek tiert er welig; moderators doen niet eens moeite om ten minste de schijn van onpartijdigheid hoog te houden; veel gescheld en weinig inhoud. Het is eigenlijk wel droevig dat de bakermat van de politieke discussieforums vandaag niet meer is dan een onderonsje van vaste stamgasten die elke rechtse nieuwkomer doodknuffelen en elke linkse nieuwkomer, onder het wegkijkend oog van de moderatie, buiten pesten. Tragisch.

*knip*

Den Duisteren Duikboot 7 februari 2007 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 2412919)
Qua 'vrije meningsuiting' is PI beste politiek forum dat er bestaat.

Men gaat daar niet voor elke 'scheet' klagen en zagen bij de moderators.
Ik weet niet of dat vroeger zo was?

Daarbij, één van uw uitspraken is altijd geweest:

Ik zit veel liever tegenover iemand die zen mening in alle geuren en kleuren verspreidt, dan iemand die stilletjes zwijgt, want dan weet je niet wie er voor u zit. ;-)

1) Het publiek van PI bestaat bijna uitsluitend uit Vlaams Belang'ers. Op deze site zit onmiskenbaar een veel breder publiek. Schuim gerust het hele forum af.
2) Als de vrije meningsuiting dan toch zo belangrijk is op PI, leg dan eens uit waarom ik daar gebannen ben? Ik heb daar zelfs nooit een officiële uitleg voor gekregen. Ik heb Kristof indertijd gemaild om te vragen of hij achter die beslissing (van Blauwvoet) stond: nooit een antwoord op gehad. Er was een incident met Blauwvoet, dat weinig voorstelde: een discussie over een ingreep van hem die ik met redelijke argumenten met de grond gelijk had gemaakt. Resultaat: permanente ban. Ik kan alleen maar concluderen dat hij een uitgelokte uitschuiver van mij heeft gebruikt om mij eruit te gooien. Op politics.be kan ik tenminste met een gevarieerder publiek discussiëren, met de geruststellende zekerheid dat de mods hier fantastisch werk leveren, zich niet inhoudelijk in de discussies mengen, elkaar controleren en niet harder ingrijpen tegen 'linksen' dan tegen 'rechtsen'. Ik wil gerust aannemen dat het voor een rechtse leuk discussiëren is op PI, maar dat volstaat niet om van een geslaagde site te spreken, hé.
3) Denk je ook niet dat moderators wel eens nuttig kunnen zijn om discussies überhaupt mogelijk te maken?

De Prof 7 februari 2007 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2413433)
1) Het publiek van PI bestaat bijna uitsluitend uit Vlaams Belang'ers. Op deze site zit onmiskenbaar een veel breder publiek. Schuim gerust het hele forum af.

Daar heb je gelijk in, ik spreek dat niet tegen

Citaat:

2) Als de vrije meningsuiting dan toch zo belangrijk is op PI, leg dan eens uit waarom ik daar gebannen ben? Ik heb daar zelfs nooit een officiële uitleg voor gekregen. Ik heb Kristof indertijd gemaild om te vragen of hij achter die beslissing (van Blauwvoet) stond: nooit een antwoord op gehad. Er was een incident met Blauwvoet, dat weinig voorstelde: een discussie over een ingreep van hem die ik met redelijke argumenten met de grond gelijk had gemaakt. Resultaat: permanente ban. Ik kan alleen maar concluderen dat hij een uitgelokte uitschuiver van mij heeft gebruikt om mij eruit te gooien.

Hier kan ik me niet over uitspreken, ik ben geen betrokken partij, en heb daar veel te weinig weet van .

Citaat:

Op politics.be kan ik tenminste met een gevarieerder publiek discussiëren, met de geruststellende zekerheid dat de mods hier fantastisch werk leveren, zich niet inhoudelijk in de discussies mengen, elkaar controleren en niet harder ingrijpen tegen 'linksen' dan tegen 'rechtsen'. Ik wil gerust aannemen dat het voor een rechtse leuk discussiëren is op PI, maar dat volstaat niet om van een geslaagde site te spreken, hé.

Ik heb geen probleem als de mods mee discuteren, zolang ze geen misbruik maken van hun 'macht'.

Dit forum heeft één groot nadeel, het is slachtoffer van zen succes.
Als je hier niet voldoende online bent, kan je uw topics of reacties gaan zoeken bij het 'oud papier'

Of het leuk discuteren is op PI, dat laat ik in het midden.
Iedereen doet er zen ding, maar ik heb geen goesting om steeds mee te zeulen met de 'meerderheid' als ik er een andere mening op na hou.
Lees men laatste reacties er maar eens op na. ;-)

Citaat:

3) Denk je ook niet dat moderators wel eens nuttig kunnen zijn om discussies überhaupt mogelijk te maken?
Ja, soms wel, maar of een discussie slaagt of niet slaagt, ligt toch steeds aan de persoon die ze voert.

Mac Don 7 februari 2007 22:56

Citaat:

Het is eigenlijk wel droevig dat de bakermat van de politieke discussieforums vandaag niet meer is dan een onderonsje van vaste stamgasten ...

Buiten deze forumsessies is het hier van hetzelfste...:-(

Starkan 7 februari 2007 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Don (Bericht 2413646)
Buiten deze forumsessies is het hier van hetzelfste...:-(

Er zijn heus wel andere topics dan de tettendraad hé, Mac Don. Ik zou zeggen verruim je wereld ;)

vlijmscherp 8 februari 2007 12:02

Citaat:

wat ik dus ten stelligste kan ontkennen. ge moet stevig in uw schoenen kunnen staan als linkse, zonder twijfel, maar discussiëren zonder tegenstand is ook niet tof hé.

Confucius 8 februari 2007 12:20

Citaat:

Verstrepen , mr

cheers

Prien

Leuk ! Werkt U voor de Morgen ? Zelden zo een progressief debater tegengekomen. Er is nog toekomst voor deze wereld met mensen zoals U. Politicsinfo sluiten zodat die andersdenkenden U niet meer storen ?:-(

Prien G. 8 februari 2007 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius (Bericht 2414800)
Leuk ! Werkt U voor de Morgen ? Zelden zo een progressief debater tegengekomen. Er is nog toekomst voor deze wereld met mensen zoals U. Politicsinfo sluiten zodat die andersdenkenden U niet meer storen ?:-(

zou een goed begin zijn :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be