De Prof |
7 februari 2007 22:30 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
(Bericht 2413433)
1) Het publiek van PI bestaat bijna uitsluitend uit Vlaams Belang'ers. Op deze site zit onmiskenbaar een veel breder publiek. Schuim gerust het hele forum af.
|
Daar heb je gelijk in, ik spreek dat niet tegen
Citaat:
2) Als de vrije meningsuiting dan toch zo belangrijk is op PI, leg dan eens uit waarom ik daar gebannen ben? Ik heb daar zelfs nooit een officiële uitleg voor gekregen. Ik heb Kristof indertijd gemaild om te vragen of hij achter die beslissing (van Blauwvoet) stond: nooit een antwoord op gehad. Er was een incident met Blauwvoet, dat weinig voorstelde: een discussie over een ingreep van hem die ik met redelijke argumenten met de grond gelijk had gemaakt. Resultaat: permanente ban. Ik kan alleen maar concluderen dat hij een uitgelokte uitschuiver van mij heeft gebruikt om mij eruit te gooien.
|
Hier kan ik me niet over uitspreken, ik ben geen betrokken partij, en heb daar veel te weinig weet van .
Citaat:
Op politics.be kan ik tenminste met een gevarieerder publiek discussiëren, met de geruststellende zekerheid dat de mods hier fantastisch werk leveren, zich niet inhoudelijk in de discussies mengen, elkaar controleren en niet harder ingrijpen tegen 'linksen' dan tegen 'rechtsen'. Ik wil gerust aannemen dat het voor een rechtse leuk discussiëren is op PI, maar dat volstaat niet om van een geslaagde site te spreken, hé.
|
Ik heb geen probleem als de mods mee discuteren, zolang ze geen misbruik maken van hun 'macht'.
Dit forum heeft één groot nadeel, het is slachtoffer van zen succes.
Als je hier niet voldoende online bent, kan je uw topics of reacties gaan zoeken bij het 'oud papier'
Of het leuk discuteren is op PI, dat laat ik in het midden.
Iedereen doet er zen ding, maar ik heb geen goesting om steeds mee te zeulen met de 'meerderheid' als ik er een andere mening op na hou.
Lees men laatste reacties er maar eens op na. ;-)
Citaat:
3) Denk je ook niet dat moderators wel eens nuttig kunnen zijn om discussies überhaupt mogelijk te maken?
|
Ja, soms wel, maar of een discussie slaagt of niet slaagt, ligt toch steeds aan de persoon die ze voert.
|