![]() |
Wat wordt de nieuwe naam van de VLD?
Heeft er iemand al een idee?
|
Who cares?
|
Citaat:
De VLD gaat onder de 15 pct en maakt zo - eindelijk - plaats voor een liberale partij in Vlaanderen. |
Belgische Liberale Democraten?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vld +
|
|
openVLD misschien, die naam is een tijdje geleden geregistreerd: http://lvb.net/item/4207
|
Citaat:
R.I.P. |
Vivant.. 8-)
|
Opmerkelijk is het feit dat VTM me daarnet belde of ik al een bod had gekregen op www.vld-pro.be
|
WLD, oftewel Waalsgezinde Liberalen en Democraten?
|
R.I.P vond ik wel een goeie maar wat is er mis met VLD (Verhofstadt liegt dagelijks).
PVV: pest voor vlaanderen is natuurlijk ook passend of waarom niet BU = belgische unie misschien kunnen ze zo de rest van de BUB'ers lokken maar eigenlijk om eerlijk te zijn intresseert die naamsverandering me geen kloten |
Ik denk eerder aan PVVo in vergelijking met SPa
Pest Voor Vlaanderen opnieuw Zou misschien nog beter zijn oPVV opnieuw Pest Voor Vlaanderen |
Citaat:
|
Lijst Verhofstadt 8-)
|
Ik denk aan een merknaam die ze via doorgedreven marketing kunnen verkopen aan de achteloze kiezers. Een naam zoals: ZKENI?
Het vraagteken sluit aan bij de nieuwe trend om in een partijnaam zo van die tekentjes op te nemen: Groen! of Cd&V. Geen mens die mag weten waar ZKENI? voor staat natuurlijk. Ik ben echter nogal goed in ontcijferen van verborgen codes en daarom wil ik de kennis, die ik na diepgaand, wetenschappelijk onderzoek, opdeed graag delen. De naam is een afkorting die staat voor: Zouden Kiezers Er Nog Intrappen? Uiteindelijk is dat wel een zeer goed gekozen naam want bij de volgende verkiezingen, draait het voor de partij - die zichzelf nu nog VLD noemt - daar toch om? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be