![]() |
Iraaks Verzet plukt vijfde helicopter uit de lucht
Op iets meer dan twee weken tijd vijf helicopters uit de lucht halen. Is het een evolutie of - zoals Johnny Bell zonder Klepel meent - biziniz as usual?
over de vorige vier helicopters: lees meer hier Citaat:
|
Laat ons een vreugdedansje doen. ;-)
|
In een oorlog lijdt men verliezen.Zoiets is dus banaal.Als er een reden voor is,worden tegenmaatregelen uitgedacht.Flauwe praat van u zoals gewoonlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[ministe van agitatie mode on]Allah akbar, Allah Akbar [/ministe van agitatie mode off]
Vergeef me deze vergelijking, maar als ik uw posts zo lees verdenk ik u ervan om in een slaapjurk te zitten met lange baard. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik in de openingspost stel: Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens de Vietnam-oorlog werden vrijwel dagelijks helikopters neergehaald...en dozijnen beschadigd....
Het Iraaks geboefte euhm...excuseer..."verzet" heeft dus nog een lange weg te gaan alvorens ze zich zelfs maar kunnen meten met de VC en de NVA van indertijd..... (neenee....geen Vlaamse partij) :? |
Citaat:
Is het een teken aan de wand? Mss, het is in iedergeval wel een teken om t volharden en op de tanden te bijten. Deze maanden zullen beslissend zijn voor het amerikaanse engagement in Irak. Ik vrees eerder dat de oorlog net zoals deze in Vietnam eerder op het thuisfront verloren zal worden dan op het slagveld. (cfr Dover-test) |
Citaat:
Ik juich het toe...die amerikanen moesten daar al lang weg zijn, zelfs nooit geweest zijn. Je zou toch moeten weten dat olie meer waarde heeft dan een mensleven. |
Citaat:
In alle ernst, denk jij dat het normaal is dat er op twee weken tijd vijf helicopters uit de lucht vallen? Als het normaal is, waarom besteden media er dan aandacht aan en als het normaal is, waarom voert het leger dan zelf een onderzoek? Volgens mij is het niet normaal. Maar dat is voor misschien een beetje moeilijk om toe te geven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be